-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Engelskt flicknamn??
25 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Engelskt flicknamn??Hej,
Nagon son har mer forslag pa engelska flicknamn?:) Ar redan ense om ngr stycken, vilket tycker ni ar finast? Hayden Teyla (el. Tayla) Megan Om det blir en pojke sa blir det nog en Cameron.
Re: Engelskt flicknamn??Megan
Re: Engelskt flicknamn??Kolla in behindthename.com finns jättemånga namn från hela världen där och vad de betyder. Jättebra sida. Men Teyla var väldigt fint. Megan också.
Re: Engelskt flicknamn??jag tycker inte megan
Re: Engelskt flicknamn??Tack for forslagen! O xtra tack till Honungspinglan, manga fina namn pa den sidan men har inte hittat min favo an. kram
Re: Engelskt flicknamn??Hej!
Jag tycker om Hayden. Det har varit ett favoritnamn länge. Ett annat favoritnamn jag har är Abigail. Lite gammaldags, men det skulle nog kunna kvala in på min topp-tre av finaste flicknamnen ever. Lycka till!
Re: Engelskt flicknamn??Englands top 20 år 2007:
1. Grace 2. Ruby 3. Olivia 4. Emily 5. Jessica 6. Sophie 7. Chloe 8. Lily 9. Ella 10. Amelia 11. Lucy 12. Charlotte 13. Ellie 14. Mia 15. Evie 16. Hannah 17. Megan 18. Katie 19. Isabella 20. Isabelle USA:s top 20 år 2007: 1. Emily 2. Isabella 3. Emma 4. Ava 5. Madison 6. Sophia 7. Olivia 8. Abigail 9. Hannah 10. Elizabeth 11. Addison 12. Samantha 13. Ashley 14. Alyssa 15. Mia 16. Chloe 17. Natalie 18. Sarah 19. Alexis 20. Grace
Re: Engelskt flicknamn??ps. av dina förslag gillar jag Tayla bäst, men med den stavningen (alltså inte Teyla).
Re: Engelskt flicknamn??Försök ta nå som kan uttala på svenska kanske inte låter lika men undrlättar.
25 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
|