Maria Wigbrant

Hej! Innebandy är en av de aktiviteter vi inte rekommenderar un...

Träningsrådgivare

ensam :(

Här får du stöd & tröst av andra som varit med om missfall.

ensam :(

Inläggav olesen0217 01 feb 2012, 20:01

fick mf för 2 månader sen , känner mig helt förstörd , känns som jag aldrig kmr bli med barn igen , mina tjejkompisar är med barn , jag hoppas varje dag på att ett mirakel ska hända men inte de :( :cry:
olesen0217
Stammis

Re: ensam :(

Inläggav minill 01 feb 2012, 20:14

Det låter verkligen hårt :( Du får ta en dag i taget. Även om du fick missfall (det kan hända vem som helst!) så vet du ju nu att du kan bli gravid, och det handlar bara om tid innan du blir det igen. Till slut kommer väntan vara över, ha tålamod! Kram!
minill
Nykomling

Inläggav stajners 02 feb 2012, 22:58

Hej!
Beklagar dina missfall och förstår hur du mår. Är helt normalt att gråta, vara arg och avundsjuk, känna sej misslyckad och ensam. Men du är helt normal och absolut inte ensam. Du ska se att det kommer att gå men jag förstår din stress helt och hållet. Tror de flesta vänner till oss hann bli gravida och föda innan oss och det har gjort fruktansvärt ont och varit stressande. Dessutom var det så att det alltid var nån som hade BF i dagarna som vi hade.
Fick mitt första missfall i sept-10 och fick 2 till inom 7 månader och vi fick kämpa i nästan 1.5 år innan det verkade vilja gå vägen. Fruktansvärt jobbigt kan jag säga. Dessutom var 2 av missfallen mer komplicerade än vanligt så vi var tvugna att vänta flera månader så att min kropp hann läka och återhämta sej.
Men gå med i denna tråd, den har hjälpt många av oss tjejer och man kan skriva precis vad som helst och få stöttning.
vi-som-precis-fatt-missfall-men-vill-goera-nya-foersoek-27083-5360.html
Bild Bild Inga fel enligt utredning
MF 30/4 2011, v 6
MF 22/2 2011, v 13 (trots levande foster)
MA 16/9 2010, v 9 (fostret dött v 7)
stajners
Alltid online

Status: Stolt tvåbarnsmamma!

Inläggav vambi 03 feb 2012, 03:13

känner igen mej, det har nu gått tre månader och jag känner mej fortfarande som jag aldrig ska kunna le igen! trots det mår jag ganska bra, och söker sysselsätta mej genom att skriva in mej på handikappsomsorgen så jag ev kan få en sysselsättning. men än har inte kroppen kommit igång och enligt BM kan det ta ett halvår, suck har ej haft blödning sedan december fats jag har haft ÄL och som mens i flera dagar utan blod=(
vambi
Alltid online

< Återgå till Missfall

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm