-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ensam och Gravid
4 inlägg • Sida 1 av 1
Ensam och GravidHej Finns det någon därute som sitter i samma sits som jag.
Är i vecka 8, pappan till barnet vill inte vara tillsammans med mig och han tycker ännu mindre om att jag behåller barnet. Bor i Örebro. Ser fram emot ert svar Kram
Re: Ensam och GravidHej!
Jag är visserligen inte i din situation. Men när jag var gravid så var jag ensam, o även lillkillens första halvår (sen hittade jag o hans pappa tillbaka igen) O man klarar så mkt mer än vad man nånsin trott man kunde!! Det låter verkligen som en klycha, men OJ vad man växer med sin roll. Vill bara önska dig lycka till med allt!!
Re: Ensam och GravidJag är inte heller i din sits men vill bara uppmuntra dig som behåller barnet!!! Har du någon nära vän eller familj som du kan dela detta med? Tror det är viktigt för det är så många saker som man både är otroligt glad över och saker som man undrar över som är skönt att prata om.
Re: Ensam och GravidHej!
Jag bor i Söderköping, är i 19:e veckan och pappan vill inte vara delaktig. Eftersom jag är 43 år och har velat ha barn i många år valde jag att göra resan själv. Det var jobbigt i början med känslor och hormoner i en salig röra, men nu börjar jag få balans i det hela och det är jättemysigt. Prata och berätta för folk för jag tror att du har betydligt mer stöd än du tror. Så är det för mig i alla fall. Och beta av en sak i taget, det som känns lättast för stunden, om du har problem att lösa. Allt kommer att mogna och falla på plats eftersom. Allt gott!
4 inlägg • Sida 1 av 1
|