-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ensamstående gravid tjej söker vänner och gravida
6 inlägg • Sida 1 av 1
Ensamstående gravid tjej söker vänner och gravidaEnsamstående kvinna på 23 år och ska ha barn i aug 2011. Söker vänner och gravida
Hör gärna av er Kramis
Re: Ensamstående gravid tjej söker vänner och gravidaHej hej, jag är inte alls i samma sits som dig, dock i samma ålder. Och Bar ska vi inte ha samtidigt heller, men om du vill ha någon att prata med, ventilera dig och fråga om råd (är det här ditt första barn?) så är det bara att höra av sig!!
Jag heter Saga aka Saz eller här på forumet Pollypop. Är 23 år och snart 3 barns mamma. Bebisen är beräknad i början på april men ska få komma lite tidigare med hjälp av igångsättning. Jag bor i enköping tillsammans med min Sambo Johan och mina två små tjejer Leah och Haley Nova... Ja det var nog all basic info jag kunde komma på att ge. Men som sagt var.. känner du för att prata strunt, har frågor eller något annat så är det bara att höra av sig! Kram
Re: Ensamstående gravid tjej söker vänner och gravidaHej vill också ha fler vänner
Jag heter Julia och är 23 år och kommer från Värmland.. Väntar mitt första barn som har bf 8/9 , dock står killen stadigt och stöttar mig, vi har varit ett par i typ åtta år. Hoppas allt är bra med dig! Och känner du att du behöver ventilera dig så hör av dig
Re: Ensamstående gravid tjej söker vänner och gravidaHej jag väntar mitt andra barn i september och är snart 25 år
Re: Ensamstående gravid tjej söker vänner och gravidaHej tjejer,
samma här Är 24 - fyller 25 i år. Har BF den 3 juni och bor i sthlm - vore kul och komma i kontakt med fler blivande föräldrar. Bor med sambo och hundar i västerort. Alltid skönt att prata med andra och höra hur olika upplever olika saker Ta hand om er så länge, så hoppas jag att vi hörs!
Re: Ensamstående gravid tjej söker vänner och gravidaHej.
Jag är 24år och fick mitt första barn en dotter för 3 månader sedan (18 maj). Har inga vänner som har barn så vore trevligt med lite nya vänner som har barn eller väntar barn
6 inlägg • Sida 1 av 1
|