-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Era Magar
15 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Era MagarHejsan tjejer.....
Jag har en konstig fråga eller 2 Jo har ni varit kass i magen i början av er graviditet... Jag är väldigt dålig i magen och går på toa ett par ggr om dagen... Hoppas på att detta då ska vara normalt och att kroppen förändras... Och min andra fråga hur ser er mage ut när ni sätter er ner?? Nör jag sätter mig ner tex framför datorn i soffan och böjer mig så får jag typ en stor fläskmage Lite konstiga frågor kanske men roligt att veta... Kram Victoria
Re: Era Magarhaha, du det där med magen känner jag igen..jag vet precis vad du menar! jag känner samma, nör jag sitter ner..fläsk!
Re: Era MagarHahaha ja ellerhur det känns som det bara är en massa fläsk men sen när man reser sig så visar sig magen son rätta form hehe....
Re: Era MagarHaha ja alltså min mage har alltid varit fläskmage så det är ingen skillnad från när jag inte var gravid eller just i början,
eller nu för den delen jag vill att den ska bli äkta babymage och bli hård så jag slipper se tjock ut Dålig i magen är jag inte utan har varit väldigt hård i magen och det har gått några dagar mellan besöken på toa (nr 2), nu har den börjat bli lite mer normal äntligen
Re: Era Magaromg omg jaa jag tänkte precis på samma sak .. jag greppar tag i den precis som om det bara vore en en en asså l. vet inte men fläsk !!! joo lös i magen har jag oxå blivit .. ibloand lös ibalnd jätte hård .. ont!
Re: Era MagarJag känner igen mig. Jag var också ofta lite dålig i magen i början av graviditeten, var lite förberedd på att jag skulle bli hård i magen och därför blev jag lite förvånad över att jag snarare blev tvärtom. Och aj så ont jag kunde få av gaserna i början.
Moore - svarade på annan tråd men tar det här med ifall du kikar in här snabbare, det är helt normalt att få mörk rand, sk hormonrand, helt normalt att inte få en också. Jag har inte heller nån sån (ännu).
Re: Era MagarHär har vi bara varit äckligt hårda i magen, har varit jätteglad varje gång man varit nödig, men så har det varit falskt alarm. Nu börjar det reda ut sig dock
Har också bara fläsk på magen, får massa bilringar, men det är ju charmigt i sig när jag alltid varit underviktig annars. Om man tittar på mina bilder så syns en hormonrand, men när man tittar i spegel så syns det inte. Kanske mest är blixten som ger en skugga just där den ska vara, lite osäker, det märker vi med tiden, den kommer nog så småningom ifall den vill dyka upp
Re: Era MagarEn liten fläskis här med
O min mage är inte så sammarbetsvillig heller...lös och orolig. Hoppas detta blir bättre.
Re: Era MagarSer att tråden är lite gammal, men jag har varit hård i magen ett bra tag nu, och nu pendlar det istället mellan hår och lös, och det kan knipa ihop rättsmärtsamt i tarmarna. Superjobbigt!!
Min mamma undrar nästan om jag är 7 månader gravid, eftersom min mage blir så pangstor när jag ätit, och utöver det, bilringar
15 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|