-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Erfarenhet av fotbollsspel och graviditet?
4 inlägg • Sida 1 av 1
Erfarenhet av fotbollsspel och graviditet?Är fotbollsmålvakt och undrar om det är någon som har erfarenhet av att spela fotboll när man blivit gravid. Hur farligt är det?. Skall man sluta direkt man blivit gravid?Jag är inte det än men planerna finns.
Re: Erfarenhet av fotbollsspel och graviditet?Hmm. Jag har inte spelat fotboll på många år men jag skulle väl tippa på att det är samma med fotboll som med ridning. Fast det beror ju också på. Slänger du dej mycker efter bollar och så kanske inte är så bra.
Jag tror ine det är någon större fara om man bara är medveten om riskerna. I ridning är det ju sparkningriks och fallrisk. Men jag kommer fortsätta med det tills jag inte kommer upp länge. Lycka till
Re: Erfarenhet av fotbollsspel och graviditet?slänger mig blir iaf ca 20-30 grr varje träning plus matcher för att inte glömma att man får bollen i magen och ibland en spark. Jag tror nog jag svarat på min egen fråga. Så fort jag blir gravid kommer jag att sluta spela boll. Eftersom du själv är medveten så skall du fortsätta med det
Re: Erfarenhet av fotbollsspel och graviditet?Haha ja det lätt som du svara på din egna fråga
4 inlägg • Sida 1 av 1
|