-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
erfarenhet från förlossningen i Norrköping vs Nyköping?
3 inlägg • Sida 1 av 1
erfarenhet från förlossningen i Norrköping vs Nyköping?Har en liten fråga ang förlossningen på Vrinnevisjukhuset i Norrköping. Jag sitter nu i valet och kvalet om jag ska föda i NYköping (är själv född där) eller om jag ska föda i Norrköping (bor här) men funderar på var som är bäst av dessa sjukhus. Vad har ni för erfarenheter av förlossningen i Norrköping vs Nyköping?.
Jag har hört en hel del dåligt om att föda i norrköping och nästan bara bra om nyköping men nu undrar jag vad ni tyckte?. Tacksam för svar! Mamma till Heiley (110123)
Re: erfarenhet från förlossningen i Norrköping vs Nyköping?Jag har bara bra upplevelser från min FL på Vrinnevi.
Vad har du hört då som skulle vara dåligt? Jag fick ett trevligt bemötande & allt gick bra till. Kan inte komma på något som faktiskt var dåligt...
Re: erfarenhet från förlossningen i Norrköping vs Nyköping?Jag har hört väldigt blandat bla att det kommer in olika barnmorskor hela tiden och att de är väldigt uppstressade. Har även hört att det är bra där men som sagt väldigt blandat. Bra att du fick en bra upplevelse av din förlossning iallafall:), hoppas jag också får det:)
Mamma till Heiley (110123)
3 inlägg • Sida 1 av 1
|