-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ett barn till?
14 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Ett barn till?Det var tack och lov första gången. Hoppas verkligen att jag slipper gå igenom det igen. Nej, det är nog svårt att föreställa sig hur det är. Jag är mitt i det (även om jag så smått börjar blicka framåt igen nu när blödningen är över) men blir ibland förvånad över hur hårt jag har tagit det här. Tror inte att det är missfallet i sig som är så jobbigt för mig, utan allt det drar med sig med att försöka bli gravid igen. 15 försök tog det för att bli gravid med dottern. Nästa gång tog det 8 försök. Det är slitsamt både fysiskt och psykiskt att "tillverka" barn, och jag fasar lite för att sätta igång med verkstaden...
Re: Ett barn till?Hej Lotta72!
Såg att du OCKSÅ lagt till dig på BIMlistan i januari! Jag ligger där nu. Vad härligt att ni kör igång igen - håller alla tummar. Kram andypandy
Re: Ett barn till?Tack!
Ett sista försök, sen blir det ivf. Håller oxå tummar och tår för att det går vägen den här gången. Vill ju helst slippa ifv och allt vad det innebär... Men hellre ivf än fortsätta månad efter månad utan resultat!
Re: Ett barn till?Hej Lotta!
Hur går det för er? Har ni börjat någon IVF. Jag hade tagit kontakt och skulle själv dra igång med det, men då tog jag ett gravtest och det var positivt. Det känns helt underbart och overkligt. Efter 13 försök så tog det sig!
14 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|