-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
ett par frågor
7 inlägg • Sida 1 av 1
ett par frågorhej hej!
undrar ett par saker måste man ha stödstrumpor? är det farligt att äta sill och matsjesill i midsommar? om man ofta går o tänker på saker som tynger än, tex gräl med pappa? Tacksam för era svar. Kram från lillamig!
Nej man måste inte ha stödstrumpor!
Jag har inga och har inga planer på att skaffa några... Har man lätt för att få åderbrock ska man däremot satsa på att använda stödstrumpor. hur det är med just sill vet jag inte men man kan äta östersjö och insjö fick en gång i månaden vet jag. det sista har jag inget bra svar på... hoppas du i alla fall blev LITE klokare av det jag hade att skriva till svar. Lycka till... Kramar
Jag älskar mina stödstrumpor, men man måste ju inte ha dem. Jag blir lätt trött och svullen om vader och fötterna så stödstrumpor är räddningen för mig
Inlagd sill går bra att äta! Kolla livsmedelsverkets lista på vad de rekommenderar att man undviker att äta: http://www.slv.se/templates/SLV_Page.as ... anguage=SV
Ingen fara med varken hemska tankar eller att äta sill
Stödstrumpor ehum nej har jag aldrig ens hört talas om o har tre friska, pigga, energiska barn Kramis
Nej inte är det farligt för bebin att du grubblar på tråkiga grejer!men försök för din egen skull att inte grubbla allt för mycket!
Stödstrumpor är ju inget måste!har själv inga o kommer knappast att skaffa!men däremot skulle jag bums skaffa om jag lätt skulle få åderbrock!för det är ju inte särskilt snyggt!nu litar jag på att inte få då jag inte behöver stå så väldans mycket och mamma har inga,dessutom är jag bara 20:)
7 inlägg • Sida 1 av 1
|