-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
FADERSKAPSTEST!!!
20 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: FADERSKAPSTEST!!!jag ska också ta kontakt med dom här angående pappan till mitt barn. han vägrar göra ett faderskapstest. Sedan ska jag kolla upp hur det går till med ensamvårdnad osv. Han bor 40 mil ifrån mig och det går inte att ha gemensam då.. plus att han vill inte ens ha barnet..
Re: FADERSKAPSTEST!!!hej
Jag håller med om att man inte kan förfalska ett faderskapstest..Kan även oxå säja att killen inte kan vägra att göra ett och han kan till och med få ett föreläggnade från domstol att göra ett... En kompis till mej hade en son,trodde han ja..När han och hans ex separerade så gick det rykten om att han inte var far till sin son och gjorde ett test och han var minsann inte pappa heller,då var pojken tre år...Vilken härva kan jag säja.. Bra tjejer att ni vill se till att faderskapen blir fastställda,det är det bästa för er och barnen ändå...
Re: FADERSKAPSTEST!!!Vådnaden får man som kvinna automatiskt om man inte är gifta.
Sedan kan man bara låta bli att ge ut gemensam vårdnad. Och om killen absolut vill ha det så får han stämma mamman på det,och då får man ge ordentlig orsak till varför man inte ska ha det.
Re: FADERSKAPSTEST!!!okej, ja jag har en ordentlig orsak till att inte ge honom gemensam vårdnad. Delvis avståndet och sedan ligger det lite till i bagaget som gör att han inte borde ha rätt till gemensam vårdnad.
Re: FADERSKAPSTEST!!!Förfalska ett faderskapstest? Vilken skithög han verkar vara, snacka om att han verkligen inte vill stå för det.
Jag har hört att detta ska funka. jag vet att man kan kräva in personerna som är involverade i detta fall och det kommer att tas DNA på plats. Det kan komma en kallelse och då får man ta ett DNA test under kontroll. Mynigheterna kan komma hem med fullmakt att det tas DNA bomullspinne saliv eller blodprov( lite som CSI) Hehe... Mj
Re: FADERSKAPSTEST!!!
Fy fan så fräckt!!
Re: FADERSKAPSTEST!!!oh, får man ett snyggt diplom på att man är pappa?
Vore rätt kul att ha =)
Re: FADERSKAPSTEST!!!Haha, Dart, varför inte?
Men iallafall kolla upp det under rätten så kan det komma krav att det ska tas DNA under pågående ärende. Han kommer inte lätt undan om du är superduper säker så KAN det bli att du får extra tillägg av en gångsbidrag plus underhållstöd. Och det du vill ha önskemål på hur vårnaden ska vara.
Re: FADERSKAPSTEST!!!Formoder sagen er löst, ellers så kontakt http://www.dnamedical.se
20 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|