-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Fåfänga. Höfter, före och efter.
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Fåfänga. Höfter, före och efter.Visst är det så att höfterna blir bredare under graviditeten?
Mina höfter blev iallfall bredare ganska fort och nu är dom väldigt mycket bredare (7cm). Jag har ju inte tränat som vanligt under min graviditet så lite har man väl lagt på sig där också men inte ALLS så mycket. Men visst är det naturligt att det blir så? Jag hoppas att dom snällt går tillbaka sen, även om jag förstår att det kan ta lite tid. Jag vill kunna komma i mina vanliga jeans och kjolar efter att jag fött barn. jag har så smala ben och med dessa höftmått kommer jag aldrig kunna ha jeans igen Hur är det för er? Har era höfter blivit mycket bredare? För er som sedan tidigare har barn, har era höfter gått tillbaka helt och hur lång tid tog det? ![]() MA 8/1-12 (v17+2)
Re: Fåfänga. Höfter, före och efter.Helt gick nog inte riktigt mina höfter tillbaka men nästan. Kan nog vara lite olika men de går tillbaka en heldel iaf. Efter ca ett år började en del av mina gamla jeans gå på igen. Mina höfter blev också ganska mycket bredare under graviditeten. Jag har dock inte ont av det utan tycker snarare att det var bra.
Usch vet inte alls om detta var något bra svar...
Re: Fåfänga. Höfter, före och efter.Tack! Ja, jag antar att det är jätteolika för alla. Man får väl blunda och önska kanske
![]() MA 8/1-12 (v17+2)
Re: Fåfänga. Höfter, före och efter.Mina blev bredare. Det stör mig inte ett dugg då dom inte var mycket att skryta med innan.
Då hade jag jeans storlek 26. Nu 27. Det som stör mig är att jag inte kan ha mina gamla jeans och var tvungen att köpa nya pga nån j-a cm. Tvivlar på att det går tillbaka och nu gör det ju inget, nu har jag ju köpt nya byxor...
Re: Fåfänga. Höfter, före och efter.Ja, att höfterna blir bredare kan jag absolut leva med men jag vill ju kunna komma i mina gamla kläder, grrrr. *Hoppas, hoppas*
![]() MA 8/1-12 (v17+2)
Re: Fåfänga. Höfter, före och efter.Mina höfter blev precis som vanligt efteråt! Nu, 4 veckor efter förlossningen passar mina gamla byxor I stl 36 igen:). Så de finns minsann hopp.
MA 10/2 2010 (V11)
älskade Lova född 110127
Re: Fåfänga. Höfter, före och efter.Jag la på mig massor runt rumpa, lår och höfter när jag var gravid med Nils. Efteråt kändes det som att jag aldrig skulle kunna ha mina byxor igen. Det dröjde, men efter ett halvår eller nåt sånt började jag närma mig ursprungsstorlek igen. Så visst kan det gå även om det känns omöjligt!
Re: Fåfänga. Höfter, före och efter.Så länge det är fett man lagt på sig kan man ju bli av med det.När skelettet har vidgats blir det ju svårare
![]() MA 8/1-12 (v17+2)
Re: Fåfänga. Höfter, före och efter.Hej,
jag ah rinte märkt någon skillnad på höfterna. Händer väl lite men tror också att det går tillbaks. Hade mina vanliga jeans 2 veckor efter förlossningen och märkte inget. Men det som gjorde mest ont på mig under förlossningen var just höfterna, men det var väl för att hela det partiet vidgades när lilltjejen var på väg ut, hoppas verkligen slippa det denna gången men antar att det blir samma...
Re: Fåfänga. Höfter, före och efter.
Precis och fett är det ont om på min kropp
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|