-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
fan, fan, fan!!
6 inlägg • Sida 1 av 1
fan, fan, fan!!nu har man väntat tålmodigt på att man ska få ÄL, ska ha den i helgen.
men då går man och skaffar sig urinvägsifektion. jag får aldrig det men nu.. ja nu ska jag helt plötsligt ha det! varför!!? vet ej hur länge en kur varar men man ska ju inte ha sex, dessutom smittar uvi. ska till vårdcenralen i dag fick tid kl 11. haha jätte skoj, har ju varit vaken hela natten. för när man väl somnat så vaknar man med hjärtat i halsen, drömde bara mardrömmar. är helt nedstämd.
Ursanemej då... hm, har för mig att jag åt i fem dar eller en vecka när jag åt pencilin mot urinvägsinfektion. Drick MASSOR och gärna lite surt, citron eller tranbär för då gör du det svårare för bakterierna att överleva!
Trist att behöva vänta en månad till, själv är jag rätt förvirrad, har inte märkt minsta tecken på ägglossning även om jag borde ha haft det redan nu... Håller tummarna att du blir kvitt urinv. snart... Kramar...
81nadja: Det är inte alltid man känner att man har ägglossning.. Ingen jag känner till har "känt" när dom haft det iaf, det är därför ägglossningsstickor är så bra!!
men det känns såsurt att bara ge upp denna månaden, detta blir 5 månaden.
men har du testat med ÄL- stickor?? men vet du när du brukar ha äl? i så fall kan du ha sex varannan eller varje dag under den veckan för att inte "missa" någon chans att kunna bli med barn. fick reda på att man har som bäst chans att bli gravid 2-3 dagar före och 24 timmar efter äl. lycka til med barntillverkningen
jaha nu var man precis hos "farbror" doktorn. han informerade mig om att jag hade en uvi. 7 dagars behandling. det är ialla fall ingen bra tajming att få detta på.
nej nu ska jag rycka upp mig och var glad för dem som blivit med bebis;)
6 inlägg • Sida 1 av 1
|