-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
"Får" man känna så här?
4 inlägg • Sida 1 av 1
"Får" man känna så här?Självklart får man känna som jag, men det känns ändå lite tabu på nåt sätt.
Överallt i tex tidningar, men även andra ställen så verkar det som man ska va missnöjd med sin kropp. Man måste iaf ha nåt komplex eller nåt man skulle vilja ändra på. Det är ju helt sjukt när man tänker efter. Själv har jag alltid varit väldigt smal och kanske inte HELT nöjd med det. Ibland kunde man väl önska nåt kilo mer om det satte sig på rätt ställe. Men hellre ett par kg för lite än ett par kg för mycket. Nu i v 31 börjar jag känna mig tung. En helt ny känsla för mig. Så jag ställde mig framför spegeln i bara bh och trosor. Och jag gillar det jag ser. Jag har fan aldrig haft så snygg kropp som jag har nu. Skulle inte vilja ändra nånting. Underbar känsla!!! Man kan ju hoppas att den känslan håller i sig även efter förlossningen. Hur känner ni andra?
Re: "Får" man känna så här?kul att det finns fler! jag trivs så himla bra som gravid (båda gångerna), både utseendemässigt och fysiskt.. underbart! =D
Re: "Får" man känna så här?Grattis.. jättebra att du känner så. Jag är väl inte nöjd med min kropp och var inte innan grav heller MEN jag älskar min gravidmage och vill jättegärna att den ska synas. Jag försöker framhäva den på alla sätt det går och är så stolt över den.
Re: "Får" man känna så här?Bara njut Gotland! Det mår du bäst av!
4 inlägg • Sida 1 av 1
|