-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Fattar ingenting...
9 inlägg • Sida 1 av 1
Fattar ingenting...Måste bara få höra om nån mer haft såhär..
Fick mf 1 juli, ska ha mensen nu exakt i går, då kom det bara pyttelite ursäkta infon men lite brunt sådå var jag helt säker på att nu e den på G mensen och det stämmde exakt med antal dagar i menscykeln. Sen kom det inge mer än det där lilla igår så då tänkte jag att ja men då kommer det väl i morron då, o idag va det samma sak pyttelite brunt igen, men inget mer. Tror inte jag e gravd för jag har inga känningar alls utan bara lite mensvärk. Testade iaf nyss men det var ett stort -, så det var inget oväntat. Min undran är bara ni som fått mf, hur blev er första mens efter det?
Fattar att det känns jobbigt...
Min mens kom för några dagar sen efter mitt mf. Mängden var lite mindre än vanligt men nästan svart, inte så mysigt. Sen andra dagen hade jag hämtat ut mina p-piller o börja med dem. Vet inte om det var därför men då slutade bara mensen i ett dygn. Sen varaden i två dagar till men väldigt lite o brunt. Tror inte du behöver vara orolig, läst någonstans att första mensen kan vara väldigt liten eller stor efter ett mf men det är helt normalt. Ska se om jag hittar sidan så får du se ^^
Hittade tyvärr inte sidan, men annars kan du ju ringa kvinnokliniken eller sjukvårdsupplysningen om du är orolig.
Men som sagt det är nog ingen fara.
Min första mens efter mf var väldigt lång men i övrig som vanligt. Den andra däremot var precis som du beskriver det. Började med lite brunt i typ 4 dagar innan allt kom igång.
Håll ut, jag tror nog att det kommer igång snart. Kram
9 inlägg • Sida 1 av 1
|