-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Fel vid Rul :´(Re: Fel vid Rul :´(Tack för dom goda orden! jo min kropp gav väl upp av all stress känns det som, att pumpa var 3:e timme dygnet runt i mer än 2 månader tog alla mina krafter.. men sen fick jag ju ihop 26 liter också (mer om man räknar allt hon åt samtidigt)
ersättning blir nog bra.. det är bara svårt att ställa sig in på att hon får något annat än min mat, hade ju aldrig kunnat ana att det skulle bli såhär.. men bara hon inte blir förstoppad så är jag nöjd! eller nää.. jag är nöjd om hon blir frisk min lilltjej.. så säger jag
Re: Fel vid Rul :´(Klart att man inte klara hur mkt som helst, tillslut säger kroppen ifrån. Ofattbart att du orkade pumpa så ofta och så länge. Jag tyckte det räckte att pumpa var 3:e timma i 2 veckor, sen fick det vara nog
26 liter? Får ni plats med det i frysen?? Ta hand om er nu!
Re: Fel vid Rul :´(Jag fattar inte själv hur jag orkade.. men sen så satt jag och sov och pumpade samtidigt mååånga gånger, dag som natt.. hehe.
Jag har tagit hem mjölk i omgångar, och har även sålt en del! blir snart ersättning här då det sinar fort.. min tjej äter bra nu! (vet inte om jag vågar skriva det!?) känns bättre och bättre faktiskt! tack för all uppmuntran! Kram
Re: Fel vid Rul :´(Vad skönt att det känns bättre! Det är du värd. Och du ska se hur fort du vänjer dej att enbart ge ersättning. Då kommer du inte förstå hur du orkat hålla på. Och det är ju himla smidigt med ersättning också, sen vet du ju hur mkt hon får i sej samtidigt så du inte behöver vara orolig för det också. Man ormar sej ju tillräckligt ändå.
Re: Fel vid Rul :´(Oroar sej ska det självklart stå. Haha! Skriver från mobilen...
Re: Fel vid Rul :´(Tänkte bara uppdattera lite!
Lillan har snart 6 dubblat sin vikt det går framåt.. lite struligt än men de får vi nog räkna med ett tag! Nu är hon 6 månader skulle egentligen varit 3 månader väger nu 4,4 kg och är 55 lång Tack för allt stöd ni gett mig!
Re: Fel vid Rul :´(Det är väldigt vanligt att måtten inte stämmer de vill oftast inte samarbeta vid ultraljud. De rör sig väldigt mycket eller ligger med ryggen emot.
Det kommer gå bra ska du se.
Re: Fel vid Rul :´(Vad härligt att det går såpass bra! Det är bra att hon vet vad hon vill
Tänk, nu är din Sofia exakt lika stor som min yngsta dotter var när hon föddes. [url=ht[url=http://tickers.families.com]
[url=http://tickers.families.com] [/url]
Re: Fel vid Rul :´(Fru Angelica: ja men jag tycker ändå att dom borde veta vad dom pratar om efter 7 ultraljud!!?? vi får helt enkelt se hur hon växer, jag tycker att underarmar och låren ser kortare ut, men kanske bara är inbillning?
Re: Fel vid Rul :´(hennes längd och vikt låter ju rätt normal för åldern, eller vad säger dom på bvc?
|

[url=http://tickers.families.com]
[/url]