-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Fertilitetsmonitor
44 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: FertilitetsmonitorVill bara skriva min egna åsikt.
Har testat med ÄLstickor. Tycker inte att det var varken lätt eller smidigt! Har testat med fertilitetsmonitor. Tycker inte att den var värd pengarna. Krånglig och jobbig att behöva göra det EXAKT samma tida varje dag.. Har testat med CBs digitala ÄLtest. Det med glad gubbe. Det tycker jag fungerade bra! Det blev några månaders testande med CB och det har varit tydligt när ÄL har varit. Det hjälpte mig grymt muycket att förstå mig på min menscykel. Blev dessutom gravid senaste gången med CB. Då hade vi sex två dagar innan och samma kväll som testet visade glad gubbe och inget mer. Hoppas pyret håller i sig nu.
Re: Fertilitetsmonitorgrattis walstalinda.
måste bara fråga..brukar du ah tydligt älsekret?? jag ahr inte det men äl har jag det vet jag men inget älsekret.. tror det är det somär vårt problem.. suck.. ![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
Re: FertilitetsmonitorNej gud nej det har jag inte fattat hur man ska känna.
Tro mig jag har försökt! Det enda jag vet är att ett par dagar innan ÄL så har flytningarna blivit mer/större. Så det har jag sett som ett tecken. Men denna äggvitekonsistens på själva ÄLdagen har jag inte lyckats känna igen. Senaste gången kände jag hugg/stickningar i vad som måste ha varit min högra äggstock. Då skulle jag inte ha ÄL än på två/tre dagar men tänkte att va faan jag får väl testa och se om denna "smärta" är något och se på faan! Det var tydligen ÄL! Man blir sjukt kroppsmedveten efter ett år av försök. Du kommer snart att lära dig hur din kropp beter sig. Lycka till!
Re: FertilitetsmonitorHej tjejer!
Tycker ni kämpar på bra =) Om någon är intresserad så har jag 10 st teststickor kvar (går ut sista mars), kan sälja dom för en billig peng =) Skicka ett pm till mig i så fall. Lycka till alla!
44 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
|