-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Festklänning v.37
4 inlägg • Sida 1 av 1
Festklänning v.37Hej!!
Är det någon som har nåt bra tips på var man kan få tag i en klänning att gå på bröllop i när man är i vecka 37?? Gärna begagnad eller inte alltför dyr (det är inte närmsta vännerna så om jag inte mår bra får mannen gå utan mig). Men om jag orkar så vill jag ju såklart med och känna mig lite fin. Jag tänker mig hellre nån stretchig tight än A-formad för då ser jag oftast bara ut som ett stort monster
Re: Festklänning v.37Du kanske kan spana in på HM eller Zara, de brukar ha fina festkläder som kan funka även om man är gravid med bara en kula. Annars har min favorit Proud jättefina gravidklänningar.
Re: Festklänning v.37Jag köpte en jättefin klänning från mammalicius (eller hur det stavas). Den är grå och har en väldigt fin, dock är den i bomull. Den hade jag på mig i vecka 38 på en större fest (jag var i strl 36-38 när jag blev gravid och gick upp ca 22 kg under graviditeten)
Den kostade tror jag 399 eller 499 men jag kände mig fin trotts mycket övervikt men en fin mage. Kan starkt rekommendera kläder från det märket. Lycka till!
4 inlägg • Sida 1 av 1
|