Teresa Hellgren

Hej Matilda! Alla mjukostsorter är ok att äta under graviditeten!...

Kostrådgivare

FET efter IVF hur går det till

IVF forum för dig som planerar och går igenom IVF behandling.

Re: FET efter IVF hur går det till

Inläggav mikafika 03 aug 2010, 08:48

Tea, vi gick också i Falun med hemortsläkare :) Kvinnokliniken i Hagsätra och vi är som sagt väldigt nöjda med det valet, men det kanske inte är så konstigt...hehe Lycka till!

Soma, jag hoppas det inte behöver leda till IVF för er, har läkaren sagt att antibiotika kan vara ett alternativ? I annat fall kanske insemination kommer vara en lösning för er om problemet bara ligger hos mannen. Lite beroende på mängd och kvalitet kan de fortfarande ta fram de bästa simmarna och inseminera i väntan på IVF.
BildBild
mikafika
Alltid online

BF: 271010

Re: FET efter IVF hur går det till

Inläggav soma 03 aug 2010, 09:37

Mikafika: Läkaren har egentligen inte sagt någonting än (det är väl lite en del av hans jobb) :D . Men vi har inte fått svar i hur dåliga simmarna är och vad som orsakar problemet. Det får vi den 24:e. Så jag vet inte, men håller på att ställa in tanken på IVF och allt annat som kan funka ser jag som en ren bonus. Måste absolut ta upp insemination med läkaren nästa gång vi är där. :D Tack igen, du är en klippa! Nu ska jag sticka in till stan och fira 10 år med sambon! Kram
Bild
Användarvisningsbild
soma
Alltid online

Bor: Stockholms län
Status: Mamma till världens finaste Elvira!

Föregående

< Återgå till IVF forum

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm