-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Finns du äggdonator?
14 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Finns du äggdonator?Gotland:
Förstår att man inte vill gå back. Men jag kan nog tänka mig att SRA skulle kunna tänka sig stå för era omkostnader. Det tror jag iaf:)
Re: Finns du äggdonator?Hej Allihopa! Kul att se att intresse för donation, verkligen jättekul då tyvärr inte så många vet att det ens existerar!
L8i - Donator och mottagare ska likna varandra men iom att de flesta korsdonerar så är det inga problem. Korsdonatorn ger ägg till ett okänd mottagarpar i kön och den som bidrar med korsdonatorn (ex. jag) flyttas då fram i kön för att få ägg från en annan helt okänd donator som då liknar mig. jag har en mailadress till umeås ivf klinik (ivf@vll.se) Dom vet nog vart du kan ta prover och ta kontakt med din klinik, vet tyvärr inte vilken klinik du tillhör. Ett problem finns ju fortfarande det är att en korsdonator som vill donera för att hjälpa mig måste göra sitt äggplock i Umeå, en donator får ca 3000kr men en resa hit skulle ju innebära kostnader utöver det, men om du ser möjlighet till att åka hit så är vi villiga att stå för kostnader som uppkommer för resa, övernattning, mat osv. Om du ser någons slags möjlighet till det så får du gärna maila mig (sara-lundback@hotmail.com) Kram till alla er fina människor!
Re: Finns du äggdonator?Hejhej!
Jag tycker det är så underbart att det finns möjlighet att hjälpa varandra med sånthär dock vet jag att MariaTheres har pratat om det här: aeggdonation-39191.html du kanske kan prata med henne om det? Kramar Ebba*
Re: Finns du äggdonator?oj va mycket dock
14 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|