av SRA 23 mar 2011, 19:50
Jag är en 23-åring som länge haft viljan att gå vidare till nästa steg i livet..
sambo och barn! När jag tillslut träffade mannen i mitt liv efter lång nära vänskap som utvecklades till kärlek, så planerade vi för barn..
Men chockbeskedet som skakade oss rejält satte stopp för de..
Efter först ha blivit utredd i över ett år och varit sjukskriven lika länge för diverse smärtor, trötthet m.m så får jag veta att jag har ledgångsreumatism,
kort därefter skickar läkaren på vårdcentralen efter att ha tagit blodprover hos dom i över ett år som alltid visat samma svar = något fel med hormonerna i kroppen,
äntligen en remiss till kvinnokliniken (varit utan mens i över ett år, krånglade mycket före det, svettningar, trötthet) väl på kvinnokliniken i gynstolen hann jag knappt få av mig brallorna innan jag fick beskedet som rubbade hela min och sambons värld!
Jag kan aldrig få egna genetiska barn, mina äggstockar fungerar inte länge..
Jag lider av för tidigt klimakterie endast 23 år gammal och de gör att vi måste få äggdonation för att få vårat efterlängtade barn.
Jag är så otroligt tacksam för de kvinnor som donerar sin ägg till sånna par som vi, det är guld värd och ni är våra hjältar! <3
Det tråkiga är att det är 2-3 års väntetid, och vi letar nu en korsdonator för att våran största dröm så snart som möjligt kan bli uppfylld!
Ni kvinnor som donerar ägg, eller har funderat på det..
Kontakta mig om ni känner att ni vill hjälpa oss och blir vår korsdonator! om ni funderat men undrar över något, så kan jag göra allt jag kan för att ta reda på svaren, så det kanske blir lättare att ta beslutet om att bli donator!
Kram