-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Flicknamn A, B, C ....
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Flicknamn A, B, C ....Till Er med ide torka:
Flicknamn A, B, C Amy Adele Aden Aisha Allissa Alison AnnaBell Annelie Annie Angelika Amber Amelia Anna Aurora Anita Angeli Angie Antonia Alma Alice Anette April Ashley Alicia Alexandra Alva Amanda Augusta Ava Agnes Ariella Astrid Angelina Bella Belinda Beatrice Barbara Barb Bianca Betty Bea Becky Cornelia Cecilia Claudia Charlotte Celia Cilla candy Carolina Carmen Carmelita Carolyn Camilla Casmera Doris Daniella Daisy Desire Dorothea Diana Elvira Elin Elsa Elena Esmeralda Ella Emma- Li Emilia Emily Emma Ester Estella Evelina Ebba Ellinor Elisabeth Ellen Eva Emmy Engla Filippa Fanny Freja Felicia Frida Gabriella Gina Gunnel Gisela Grace Gunilla Giselle Greta Harriet Hanna Hilda Hope Helen Heidi Hollie Helena Hilda Inez Isabell Isabella Iris Irmelin Ilona Irene Ingrid Isadora issy Jonna Johanna Josefin Julia Juliana Jacqueline Jasmin Jenna Jasmina Jolin Janet Joy judith Jannike Joanne Jenni Jenny Jennine Jennifer Kasandra Kate Kicki Klara Karin Kitty Kiara Katarina Kajsa Kristina Kenia Linnea Lilja Lisa Lise- lott Lovis Laura Louis Lovisa Lilly London Lea Linn Liv Livia Lycka Lydia Lynn Lynett Lovali Lena Lina Lotta Lola Lucia Li Matilda Madison Maria Moa Mona Marie Miriam Martina Melissa Marina Marika Mandy Mimmi Melody Mikayla Maja Mariann Melinda Molly Melissa Mirabell Mila Miranda Märta Mariella Marita Marit Meg Mellony Milou Nina Nathalie Nova Nadja Nahla Nelly Nellie Nicki Noella Nora Naomi Olivia Petra Petronella Pia Pernilla Patricia Pamela Penny Paloma Paulina Philipa Paula Q Rita Ronja Rose Rebecka Regina Simone Siri Sage Saga Sabine Sabina Sabrina Smilla Sara Sienna Sofie Sylvia Selma Sally Summer Svea Stina Stine Sonya Susan Tilda Tina Tess Tindra Thelma Tea Theresa Tuva Tiffany Tyra Tara Tilde Ursula Vendela Vera Victoria Viola Valeria Vanessa Wilma Wendy X Ylva Zelma Å Ängla Ö Fyll gärna på
Re: Flicknamn A, B, C ....några favorit namn ?
Re: Flicknamn A, B, C ....Ok, fyller på med två namn:
Chanel och Manda
Re: Flicknamn A, B, C ....o Chanel var kanon fint
Tycker ni är dåliga på att skriva favoritnamn o fylla på fina namn jag missat
Re: Flicknamn A, B, C ....Jag fyller på med några namn (har försökt dubbelkolla att jag inte skriver namn som redan finns med):
Aida, Alba, Aurelia, Aurora Blanca Cassandra, Cordelia Desideria Eden, Élodie, Elvira Filomena, Fiona, Franziska Golda H Idun, Isolde Jemima Kira (mitt eget namn Lidia, Lyra Malva, Malvina Noomi Ofelia P Q Rosalind, Roxana Saskia, Serafina Úna Valentina, Vega W Xenia Yolanda Zenobia Å Ä Ö
Re: Flicknamn A, B, C ....Siri tycker jag är jättefint. Det är bara så att jag har "döpt" min katt till Siri. Så någon ev dotter kommer ej att få det namnet.
Re: Flicknamn A, B, C ....Det är faktiskt skänt att vi redan bestämmt oss för vad våran knodd ska heta sen lång tid tillbaka... =)
Hjälp man skulle ju få panik ångest över vad den skulle heta annars... Tror i och för sig om man inte bestämt vad den ska heta så ser man vad den passar till för namn när den kommit ut... =)
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|

[/url]