-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Föda i vecka 23+4?
8 inlägg • Sida 1 av 1
Föda i vecka 23+4?Hej på er! Fick veta i lördags att jag har svår havandeskapsförgiftning och är bara i vecka 23+4, ligger just nu på förlossningen på US i linköping och läget är rätt stabilt. Dom hoppas att jag ska kunna ha den lilla kvar ett par veckor till men dagar är ju toppen också.
Skulle jätte gärna höra med er om någon vart med om liknande och isf vill du dela med dig av din berättelse! Mvh angelica
Re: Föda i vecka 23+4?Har inte mycket erfarenhet alls... Ville bara skicka lite styrkekramar och hoppas att det går bra för dig och den lilla/lille!
Den enda erfarenhet jag har är en vän som föddes i v 27+några dagar, och idag är hon 24 år och lika intelligent och frisk som alla andra...
Re: Föda i vecka 23+4?hej!
min son är prematur, dock långt ifrån så tidigt född! vi är en stängd grupp på facebook som stöttar varandra och utbyter råd där. både gravida med risk för förtidsbörd och föräldrar med prematurer är hjärtligt välkomna! gruppen heter; för tidigt födda barn, bara lägg till dig själv! här är vi föräldrar med barn födda från v 24-37! sen vill jag skicka massvis med styrkekramar till dig, er resa kommer bli fruktansvärt tuff och det kommer finnas tillfällen ni vill ge upp, men prematurer och deras föräldrar är otroligt starka och riktiga kämpar!! hoppas din HF fortsätter vara stabil ett par veckor till, några dagar extra i magen kan göra under!! kram!
Re: Föda i vecka 23+4?Hejsan jag har ingen erfarenhet alls fick min son i v 36 , men håller tummarna för er att bebisen kan hålla sig inne några dagar eller som bäst några veckor till... Vi är ju båda i januarimammorna ihop... ville bara skriva att vi sänder tankar till dig o familjen...
Styrkekramar ta hand om er
Re: Föda i vecka 23+4?Igår morse fick dom plocka ut min lilla skatt <3 det vart en liten melwin som kämpar på bra!
Re: Föda i vecka 23+4?Hoppas det går bra! Melwin, vilket fint namn! kram
Re: Föda i vecka 23+4?Jag håller mina tummar och tår för att allt ska gå bra för er!!
Styrkekramar!
8 inlägg • Sida 1 av 1
|