Välkommen till denna tråd tjejig87.
det tråkiga är att det kan göra så stor skillnad om man är överviktig för då det sämre med skansen att bli gravid. men i vissa fall räcker det bara att gå ner 5-7 kg det är igentligen inget ting det går man ner rätt fort.
tycker du gör ett klokt val att redan börja gå ner i vikt. så tidigt nu när ni har börjat försöka. än att ha försökt länge utan har tänkt på vikten och sedan bli besviken för det.
jag väger 91kg och mitt mål är att komma ner till 75 kg.
så idag är det min andra dag med cambridge=) hoppas det går bra=)
att man går upp efteråt brukar vara att man faller in i sina vanliga rutiner med mat igen. och självklart går man upp lite igen när man har slutat.
Jag önskar att jag kunde vara som dej med detdär med att äta mindre socker å mer motion, men tyvär så fungerar inte det så bra för mej. det går nån vecka sen är jag tillbax där jag åt allt igen med socker och ingen motion. men hoppas verkligen att du klarar det.
som vi båda här så gör i detta för att få detta efterlängtade plusset=) säg till din sambo att han ska stötta dej genom att säga uppmuntrande ord och självklart att ni är ett steg närmare att få barn=) det gillas alltid
och du vi kommer att klara detta det tar en liten tid men vi kommer klara det