-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Föräldrapanelens onlineträff i samarbete med Fisher-PriceRe: Föräldrapanelens onlineträff i samarbete med Fisher-PriceÄr det okej om jag drar nu? Måste iväg på annat
Re: Föräldrapanelens onlineträff i samarbete med Fisher-Price
Till något mycket djupare, att man har två underbara barn som gör att man för alltid har ett tjockt band som knyter en samman.
Re: Föräldrapanelens onlineträff i samarbete med Fisher-PriceFRÅGA 8
Hur delade ni upp föräldrarledigheten? Hur resonerade ni kring det? Tyckte ni pappor att det var självklart eller inte att vara föräldrarlediga? Hade ensam vårdnad om min dotter sedan start. Så min dotters pappa var aldrig föräldraledig med henne. Det var något vi diskuterade innan de tog slut i mellan oss också, och då kom vi överens om att jag skulle ha ensam vårdnad ifrån början tills föräldraledigheten var över eftersom de annars skulle krångla ihop sig med pengar etc. då han gick i gymnasiet och behövde gå kvar medan jag slutade grundskolan precis och planerade att vara hemma minst ett år så jag kunde börja gymnasiet efteråt. Det slutade dock med att jag var hemma i drygt 2 år, med ett mellanrum på 1,5 månad där jag jobbade.
Re: Föräldrapanelens onlineträff i samarbete med Fisher-PriceFråga 5:
Förlossningen var det mest häftiga jag har varit med om. Jag håller med Joeleri, det var jobbigt att se mamman ha en sådan kraftig smärta men annars var det en otrolig resa. Tyckte att det blev lite jobbigt i slutet när han inte kom ut (det tog 59 timmar från att vi kom till BB tills han kom ut) och barnmorskan såg lite stressad ut i slutet fast hon försökte inte att visa det.
Re: Föräldrapanelens onlineträff i samarbete med Fisher-PriceDet blev inte så mycket diskussion för mig då forumet inte var så smidigt. Tack och hej. /Joel
Re: Föräldrapanelens onlineträff i samarbete med Fisher-PriceFRÅGA 7: Hur blir man som pappa bemött av BVC och barnmorskor?
Ansåg att pappan till vårt barn blev bra bemött. Han var inte där allt för många gånger (vilket är tråkigt men tiderna sätts också då pappan jobbar). Kanske borde han fått någon specifik PAPPA broshyr? Eller FÖRÄLDRASKAP Min blogg: http://minbebis.com/blogg/jenn/
Re: Föräldrapanelens onlineträff i samarbete med Fisher-PriceDrar nu alla glada hej o tack. // Robbin Ekman
Oxhagsvägen 16a 61232 Finspång
Re: Föräldrapanelens onlineträff i samarbete med Fisher-PriceVid fler frågor messa elle ring 0720158942
Re: Föräldrapanelens onlineträff i samarbete med Fisher-Price
Jag har blivit mycket väl bemött. Jag tror att ju mer intresse man visar desto mer tar de med en på resan.
Re: Föräldrapanelens onlineträff i samarbete med Fisher-PriceFråga 6,
BVC är väldigt förtjust i pappor och han har blivit väl bemött. FRÅGA 8 Hur delade ni upp föräldrarledigheten? Hur resonerade ni kring det? Tyckte ni pappor att det var självklart eller inte att vara föräldrarlediga? Vi har delat ungefär 50/50 vilket har gjort att vi båda har en bra relation till barnen och pappa till barnen har fått en djupare relation tack vare det.
|