-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Förälder
-
Föräldrasnack
- > Shopping, mode & skönhet
- > Grattistrådarna
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Pyssel för barn
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Bak & tårttrådarna
- > Föräldrabloggar
- > Relationen & samlivet
- > Familj & livet som förälder
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
- > Barnaktiviteter & Leksaker
- > Bloggtävlingar
- > Familjen Annorlunda eftersnack
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Före, under och efter!
29 inlägg • Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Re: Före, under och efter!okey... Här kommer "lilla" jag
Re: Före, under och efter!Ja då var jag här igen med två bilder från idag,
7 veckor och 1 dag efter förlossningen.. Tycker jag ser likadan ut som för fyra veckor sedan haha Som vanligt Drar in magen Den blir ju lite mindre då så nu handlar det bara om otränade bukmuskler hahaha Så vi får se när jag orkar göra något åt saken, jag som är en sånt träningsfreak..
Re: Före, under och efter!Tack Danem för att du delar med dig av detta!
Det är otroligt viktigt, iallafall för mig att få en realistisk bild av vad som väntar. Jag tycker att du, och alla mammor är fantastiska. Att ge liv är verkligen något storartat och fantastiskt, och jag är full av respekt för alla er som har gått igenom det. Min knodd är 10+6, och jag längtar tills jag får en mage. Tack igen!
Re: Före, under och efter!Haha, varsågod
Men min uppfattning är att ALLA utom jag blir smal igen efter förlossningen, jag ser likadan ut än.. Tjock och full av bristningar Fast det gör inte så mycket ändå, jag fick ju min Oliv
Re: Före, under och efter!skönt att se att det inte bara är jag som inte riktigt är i mitt livs form nu efter gravidieteten...
Alla verkar ju kämpa med de där sista två kilona och beklagar sig... jag "kämpar" med de sista 10kg:shock: o inget händer. Men... konstigt nog är jag inte så missnöjd ändå, det är ju något så fantastiskt som kroppen gjort så det är värt varenda kilo
Re: Före, under och efter!Danem, jag kan trösta dig med att jag vet många som har det som du om inte värre till och med.
Känslan du har av att alla andra blir smala med en gång är en uppfattning som inte är så konstig. För de flesta som inte blir smala med en gång visar oftast inte upp sig. Det är därför det är bra att du gör det, det kanske får fler att stiga fram och visa så kommer ändå känslan av fler i samma båt att komma. För det är många som inte blir smala med en gång. Och det mesta går att dölja under kläder. Det bevisade en kompis för mig häromdagen. Så Sparka inte på dig själv, utan var stoltare än någon annan. Om inte annat så för att du iaf vågar visa upp och göra så att andra slipper känna sig ensamma! Stora kramar från oss på kusten till er där uppe i norr!
Re: Före, under och efter!Som vanligt är du totalt underbar Jag!
Kanske jag uppdaterar med bild snart igen men än så länge ser jag likadan ut, allt hänger.. Men bristningarna har bleknat lite iaf haha
Re: Före, under och efter!Cred till dig som visar även de sidor alla kanske inte vågar visa
Re: Före, under och efter!Hejja dig vad du är bra!! Suveränt att våga lägga upp dessa bilder, för det är ju så man ser ut! Det är ju vissa som kommer i sina gamla smaljeans direkt, men långt ifrån alla.
Hur har det gått för dig? Det är ju ett tag sen du uppdaterade.. Re: Före, under och efter!Haha ja den tragiska sanningen är att jag ser likadan ut.. Snart ett år har gått.
Eller ja magen har väl höjts en aning men jag har en fin ring runt mitten Jag har faktiskt tänkt lägga upp nya bilder, vet inte om det sker före april på lillkorvens födelsedag men det blir iaf då. Kanske tidigare för nu ska jag börja gå ut och gå längre rundor.
29 inlägg • Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
|