-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Förlossningsbilder
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
FörlossningsbilderHar du bilder från förlossningen? Ladda upp dem här i förlossningsbilder tråden!
Ladda upp det största ögonblicket i ditt liv.
Re: FörlossningsbilderDet ska jag göra så fort jag kan komma åt bilderna från förlossningen!
Re: FörlossningsbilderJag hänger på. Spännande att få se andras också!
Fick tidig vattenavgång i v 37+2 så när inget hände fick vi tid för igångsättning i 37+4 kl:09. När vi kom in så hade jag börjat öppna mej 3 cm. Värkarna började vid 13-tiden och då var jag öppen 4 cm. Får värkdropp 15.10 och öppnas 6 cm på mindre än en timma. Får EDA strax efteråt då jag har 10/10 på smärtskalan. Krystvärkarna kommer 19.10 och 20.06 är hon född. Världens häftigaste upplevelse! Bebisen roterade inte utan låg i djup tvärstående ställning så det höll på att bli sugklocka eftersom jag fick feber och bebisens hjärljud gick upp. Men klarade det eftersom jag har ett brett bäcken och efter att ha blitt rätt mkt klippt och hade en person som hängde på min mage. Lätt det bästa jag varit med om i hela mitt liv!! 49 cm och 3270 gram. Sötaste lilla Svea <3 Använde mej av TENS från början och sedan varmt bad, lustgas och EDA. Lokalbedövning när de sydde totalt 11 stygn (kändes inte alls). 1:a bilden är från när vi kom in. Var tvungen att ta en sista magbild <3 2:a bilden visar att det är på riktigt. Sladdar överallt. 3:e bilden har jag väääldigt ont. 13 minuter kvar tills jag blir mamma. 4:e bilden är första bilden på underbaraste Svea och stolt mamma. 5:e bilden är hon påklädd och har fått en rosett i håret till personalens förtjusning 6:e bilden är från nu på min lilla tjej
Re: Förlossningsbilder4:e och 5:e bilden också.
Svårt att välja bilder
Re: FörlossningsbilderUnderbara bilder!
Tack för att du delar med dig! Två underbara söner och en make bor i mitt hjärta!
Re: FörlossningsbilderLägger också upp några bilder. Har inte kommit mig för än att skriva hela fl-berättelsen, men den kommer väl i sinom tid!
Re: Förlossningsbilderoch så en bild på det mest perfekta jag varit med och skapat nånsin!
Re: FörlossningsbilderÅh, vilka fina bilder!! Kan inte fatta att jag ska få vara med om det snart!
Re: Förlossningsbilderohhh sååå söttttt
jag längtar här också kom igen nu Darya vi väntar på dig
Re: Förlossningsbilderasså kan nån säga till om min ticker visar upp
jag tappar allt nu för tiden
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|