-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Förlossningsfilmer, tips?
9 inlägg • Sida 1 av 1
Förlossningsfilmer, tips?Hej!
Jag söker runt på nätet och försöker hitta bra info om förlossningen som man kan kolla på ihop hemma bla filmer. Men jag hittar inget bra riktigt. Jag vill veta hur det verkligen går till, ingen förfinad version. Det är vissa som lägger ut sina egna hemmasnickrade men dom är ju på 5 minuter och vips är bara barnet där. Någon som har tips på någon mer detaljerad längre version som får med allt. Måste ju finnas sånna dom visar på föräldrargrupper eller har på utbildningar eller nått? Tacksam för tips!
Re: Förlossningsfilmer, tips?Hej sofie...
gå in och titta i dina medelanden... Mvh Malin
Re: Förlossningsfilmer, tips?Hej malin. Jag försöker svara på ditt mail men det går inte. Men det stämmer det du skriver
Re: Förlossningsfilmer, tips?Så många ggr som vi har festat skulle du allt komma ihåg mig
Re: Förlossningsfilmer, tips?Haha, vilken rolig kryptisk tråd
i vilket fall så är jag också intresserad av förlossningsfilmer man kan se hemma... (även om jag inte är riktigt där än på ett tag så är jag nyfiken
Re: Förlossningsfilmer, tips?jag har bara hittat de som finns på förlossningens egna hemsida...men de var nog inte av den hm...avslöjande karaktär...som du önskade
Men den gav mig en första hint på vägen http://www.ds.se/Web/NormalPage____4864.aspx
Re: Förlossningsfilmer, tips?Bra informativ film faktiskt. ska kolla om det finns på de förlossningar som vi får välja mellan. Bra att få en hint om hur det går till och hur det ser ut där inne också
Re: Förlossningsfilmer, tips?http://svtplay.se/t/103438/barnmorskorna
här ligger länkar till barnmorskornaavsnitten.. de är ganska bra faktiskt, jag tittade på dem under förra graviditeten. Finns både de svenska och de norska..
9 inlägg • Sida 1 av 1
|