-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
FÖRSLAG ???
3 inlägg • Sida 1 av 1
FÖRSLAG ???Hejsan.
Är i v.29 (v.30 på måndag 15/11). Senaste 2 dagarna har det "knipit till" i magen och värkt till / stuckit till i underlivet...Någon som har något förslag på vad det kan bero på ? Detta är mitt tredje barn,men denna känslan är inget jag känner igen sen mina två andra graviditeter. (Har foglossning, men detta känns annorlunda) Tacksam för svar
Re: FÖRSLAG ???Jag har precis samma och jag frågade min BM. Hon sa att det var klassisk foglossning, även om många inte känner till att foglossning kan yttra sig även så. Håller med dig om att det inte är speciellt skönt
Re: FÖRSLAG ???Vill bara tipsa er om mitt nystartade klädesmärke för barn, "Skorpan design" http://www.skorpandesign.dinstudio.se. Besök gärna hemsidan!
Där hittar ni snygga, komfortabla kläder till ett rimligt pris. De flesta plagg sys i svensktillverkade tyger av 100% bomull som håller tvätt efter tvätt. Jag syr för tillfället upp kläder på beställning i storlekarna 50-86. Just nu så har alla beställande kunder dagligen chansen att vinna ett hemligt paket från Skorpans julklappskalender. En dragning per dag. Vem öppnar dagens lucka? Med vänliga hälsningar Erika på skorpan.
3 inlägg • Sida 1 av 1
|