-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Förälder
-
Föräldrasnack
- > Shopping, mode & skönhet
- > Grattistrådarna
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Pyssel för barn
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Bak & tårttrådarna
- > Föräldrabloggar
- > Relationen & samlivet
- > Familj & livet som förälder
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
- > Barnaktiviteter & Leksaker
- > Bloggtävlingar
- > Familjen Annorlunda eftersnack
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?
37 inlägg • Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?
storstädning- torka fönster,torka väggar o tak, Make a pregnancy tickerULTRALJUD V.11 090113 , V.20 090316 BARNMORSKAN V.22 090401 ,V.26 090430 TILLVÄXTUL v.31
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?Hej, jag har hört att ricinolja ska vara farligt att ta. Det är iaf inget som svensk sjukvård stödjer. Tänkte bara så att de som tänker pröva vet det och kanske kollar upp det med sin BM. Själv tror jag inget funkar eftersom det inte finns vetenskapliga bevis på det. Den personen som visste skulle ju fått nobelpriset då!
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?Ett glas champagne och en rask promenad sägs få fart på bebisen
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?Kul med så många svar! Jag förstår att det tar stopp här
Stina
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?har hört att ett varmt bad och en whisky till det ska funka bra
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?hehe ratt kul att den dar mirakeldrycken ar nagot vi i min familj brukar dricka mot forkylning
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?Hett Bastubad Funkade för mig!
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?Att ha i kryddnejlikor i hallonbladste ska tydligen funka..
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?Men kompis gav mig tipset om att äta princesstårta faktiskt
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?MIn kollega på jobbet sa till mig att det inte är själva utlösningen, utan att kvinnan får orgasm som kan göra att man får sammandragningar
Ingen aning om det stämmer Att förlossningen så småningom startar det är bomb säkert
37 inlägg • Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
|