-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?
37 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?Hej, behöver er hjälp till en artikel!
Vilka sätt förutom färdknäppen har ni hört att man kan sätta igång förlossningen på? Fyll på i listan: Färdknäppen - förlossningen startar efter samlag då mannen komkommit i kvinnan.
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?Fyll på i listan:
Färdknäppen - förlossningen startar efter samlag då mannen komkommit i kvinnan. Hallonbladste-ska tydligen starta förlossningen
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?Färdknäppen - förlossningen startar efter samlag då mannen komkommit i kvinnan.
Hallonbladste-ska tydligen starta förlossningen Färsk ananas - man ska äta många, då ska det tydligen komma igång.
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?Färdknäppen - förlossningen startar efter samlag då mannen komkommit i kvinnan.
Hallonbladste-ska tydligen starta förlossningen Färsk ananas - man ska äta många, då ska det tydligen komma igång. ricinolja-sätter fart på tarmarna som i sin tur orsakar sammandragningar ...
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?heheh... har en till på lager sen e de nog slut på fantasin.. men vem vet.. jag kanske kommer på fler...
Färdknäppen - förlossningen startar efter samlag då mannen komkommit i kvinnan. Hallonbladste-ska tydligen starta förlossningen Färsk ananas - man ska äta många, då ska det tydligen komma igång. ricinolja-sätter fart på tarmarna som i sin tur orsakar sammandragningar ... Massera bröstvårtorna. Ska härma amningen som i sin tur verkar sammandragande på livmodern...
Hallonbladste-ska tydligen starta förlossningen Färsk ananas - man ska äta många, då ska det tydligen komma igång. ricinolja-sätter fart på tarmarna som i sin tur orsakar sammandragningar ... Massera bröstvårtorna. Ska härma amningen som i sin tur verkar sammandragande på livmodern... Ett glas vin - minns inte vart jag läste det.. men tydligen bara ett glas, alltså inte tillräckligt för att vara roligt ens, hur det skulle fungera dock har jag ingen aning om.. Tvätta fönster - vet inte om det har me rörelserna man gör att göra..
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?Var på "förlossningsförberedande kurs"och den barnmorskan sa att färdknäppen är den enda metod som finns för att sätta igång förlossning, allt annat är båg... men i alla fall:
Färdknäppen - förlossningen startar efter samlag då mannen komkommit i kvinnan. Hallonbladste-ska tydligen starta förlossningen Färsk ananas - man ska äta många, då ska det tydligen komma igång. ricinolja-sätter fart på tarmarna som i sin tur orsakar sammandragningar ... Massera bröstvårtorna. Ska härma amningen som i sin tur verkar sammandragande på livmodern... Ett glas vin - minns inte vart jag läste det.. men tydligen bara ett glas, alltså inte tillräckligt för att vara roligt ens, hur det skulle fungera dock har jag ingen aning om.. Tvätta fönster - vet inte om det har me rörelserna man gör att göra.. Att ta en snaps - lite väl mycket alkohol tycker jag, skulle inte prova själv Gå i trappor Maginfluensa - uuäck Välkommen lillasyster!!
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?Tack för er svar! Fortsätt fyll på om ni känner till fler!
Färdknäppen - förlossningen startar efter samlag då mannen komkommit i kvinnan. Hallonbladste-ska tydligen starta förlossningen Färsk ananas - man ska äta många, då ska det tydligen komma igång. ricinolja-sätter fart på tarmarna som i sin tur orsakar sammandragningar ... Massera bröstvårtorna. Ska härma amningen som i sin tur verkar sammandragande på livmodern... Ett glas vin - minns inte vart jag läste det.. men tydligen bara ett glas, alltså inte tillräckligt för att vara roligt ens, hur det skulle fungera dock har jag ingen aning om.. Tvätta fönster - vet inte om det har me rörelserna man gör att göra.. Att ta en snaps - lite väl mycket alkohol tycker jag, skulle inte prova själv Gå i trappor Maginfluensa - uuäck
Hallonbladste-ska tydligen starta förlossningen Färsk ananas - man ska äta många, då ska det tydligen komma igång. ricinolja-sätter fart på tarmarna som i sin tur orsakar sammandragningar ... Massera bröstvårtorna. Ska härma amningen som i sin tur verkar sammandragande på livmodern... Ett glas vin - minns inte vart jag läste det.. men tydligen bara ett glas, alltså inte tillräckligt för att vara roligt ens, hur det skulle fungera dock har jag ingen aning om.. Tvätta fönster - vet inte om det har me rörelserna man gör att göra.. Att ta en snaps - lite väl mycket alkohol tycker jag, skulle inte prova själv Gå i trappor Maginfluensa - uuäck Mirakeldryck - citron, cayenn, ingefära och honung tror jag det var
Re: Förutom färdknäppen - vilka sätt känner du till?Att lägga till till listan är:
Om man går över tiden: Gå till doktorn och be om att få intyg på att förlossningen skall sättas igång näst dag. Gå hem stay relaxed och var glad för nu har du intyg på att bebben äntligen kommer ut...då slappnar man av och hjärnan utlöser "signaler" och du får värkar av dig själv!
37 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
|