-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Förvirrad efter många grav.tester
3 inlägg • Sida 1 av 1
Förvirrad efter många grav.testerHej jag är så förvirrad just nu. Jag är fem dagar sen har ont i bröst och är illamående från och till. Men har gjort fyra test. Ett fyra dagar innan förväntad mens som var negativt, sedan samma dag som förväntat åter igen negativt. Jag väntade två dagar och gjorde ett nytt också de negativ. Ikväll gjorde jag ett till och där kan man urskilja ett ljust ljust streck. Är rädd att jag önskar barn så mycket att jag inbillar mig alla symtom och strecket. Kan man göra de? Någon som känner igen sig? Jag tycker dock att jag känner känslan i magen att mensen är på gång med diverse småont och obehag men så har jag känt i fyra-fem dagar nu och de händer inget.
Re: Förvirrad efter många grav.testerSymptom på mens och graviditet kan vara likadana så det är svårt att veta, det är inte svårt att tro att en mens som på väg är en graviditet och vice versa.
Ett streck kan vara svårt att inbilla sig att se men jag förstår att dina tankar går så Jag tycker att du ska ta ett test igen imorgon på morgonen, om du gjorde ett igår på kvällen och såg ett svagt streck så borde det komma tydligare imorgon! Välkommen hit och lycka till!
Re: Förvirrad efter många grav.testerJag gjorde ett test dagen efter och där fanns ett starkare streck. Blev så lycklig, kunde knappt tro att de var sant. Men rackarns vad nojig man är nu. Man är så orolig att något ska gå fel. Blev helt förstörd igår när jag blödde lite, är iofs fortfarande orolig att de ska vara nåt tok. Har försökt läsa en massa andra kvinnors historier om detta. Och de vekar vara rätt vanligt. Jag håller tummarna sååååå hårt att allt är som de ska.
Tack för svar
3 inlägg • Sida 1 av 1
|