Nu hoppas jag att ni som känner igen er i min situation kan ge mig lite svars allternativ att gå efter, just nu känner jag mig bara förvirrad
Jag och min sambo har försökt sen i mars 2011 att bli gravida, än så länge utan resultat. Vi båda är ganska lugna över detta för vi vill inte stressa upp oss då vi båda tror att det kan påverkar resultatet. Men inombords tror jag vi båda är ganska oroliga men vi vill inte smitta av oss på varandra.
Det som blev förvirrande började då jag plötsligt blev illamånde i stort sätt varje dag, jag orkar

inte alls lika mycket på gymmet som tidigare, får kväljningar av minsta lilla. Har konstant ont i magen, lite som en blandning av mensvärk och träningsvärk(fast jag inte tränat magen).
Så när veckan då mensen skulle komma som den alltid brukar så kom den aldrig, efter 7 dagars försening gjorde jag ett graviditets test, till vår stora besvikelse visade det negativt.
Trotts detta fortsätter dagarna utan någon mens i sikte, jag fortsätter att må illa och ha ont i magen. Har läst att vissa kan vara gravid fast testet visar negativt man måste bara låta de gå en stund in i graviditeten för att de ska visa någonting annat än negativt, men har också läst att mensen kan lika gärna komma som vanligt nästa månad(?)
Tacksam för svar