Marina

Hej! Jag kan tänka mig att eran lille kille kanske höll i gång på ...

Fråga BVC

förvirrande :/ ibland plus, ibland neg. (även blödning)

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

förvirrande :/ ibland plus, ibland neg. (även blödning)

Inläggav annjo 31 aug 2011, 19:20

blir såå förvirrad så gör test hela tiden men blir inte nå säkrare ändå.. såhär började det iallafall. har haft huvudvärk varje dag sen typ en vecka, uppsvälld mage, illamående, stark puls i magen (?) kissnödig typ varje halvtimme.

började då misstänka graviditet, och sen helt plötsligt kom min mens (dock förtidigt) så tänkte att det då inte är något. men har sedan gjort 3 gravtest med clearblue, och alla har visat svaga plus. sen har jag beställt hem massa stickor och provat 2 st redan, båda visar neg. väldigt förvirrande. vet inte alls vad jag ska tro. kan ju även vara missfall eftersom jag fick blödningen men symtomen fortsätter ju. någon som varit gravid men haft några test som visat neg? och nån som haft cb test som visat SVAGA plus men visat sig vara neg?
annjo
Nykomling

Re: förvirrande :/ ibland plus, ibland neg. (även blödning)

Inläggav smulan_88 31 aug 2011, 19:36

Bäst är nog att vänta några dagar och testa alltid med morgonurin för att få mest "trovärdigt" resultat...

Du kan ju vara gravid och de senare testen har du gjort med för utspätt urin och då ger inte testet något utslag på hcg nivån i kroppen.

Testa imorgon bitti.. Eller iaf i början på dagen så är urinet som mest koncentrerat så får du väll helt enkelt vänta och se.
Bild
smulan_88
Alltid online

Status: Förlovad, har en liten dotter.

Re: förvirrande :/ ibland plus, ibland neg. (även blödning)

Inläggav annjo 31 aug 2011, 20:49

okej, tack! får prova vänta några dagar då.
annjo
Nykomling

< Återgå till Bli gravid

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm