-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Folkbokförda 2 år på samma adress?!
7 inlägg • Sida 1 av 1
Folkbokförda 2 år på samma adress?!Är det någon som vet hur dom räknar?
Jag och min sambo bodde först 3 månader på samma adress, innan jag fick ett andrahandskontrakt till en ny lgh mitt i stan Och hur kollar dom? Kan man på något sätt få fram att vi hade samma adress först o sen inte och nu igen? Eller de kanske dom på gyn kan se?! Är det någon som vet hur de går till? Visste ju inte att jag skulle ha pco och att de skulle va problem att skaffa barn! April -11 PCO konstaterat
Maj-11 Ska börja med dubbelkur pergotime "Försökt sen sep-09"
Re: Folkbokförda 2 år på samma adress?!Jag och min sambo bodde ihopa under 3 år, sen isär i ca 7 månader. Nu har vi bott ihop på samma adress 1 år 8 månder, så vi måste vänta till December innan vi får remiss till IVF.
De börjar om när man flyttar till samma adress igen. 110927: Utredning klar.
120104: Står i kö för IVF. 120116: GRAVIDA helt själva! "Allt har sin tid..." Make a pregnancy ticker
Re: Folkbokförda 2 år på samma adress?!Jag och min sambo bodde ihopa under 3 år, sen isär i ca 7 månader. Nu har vi bott ihop på samma adress 1 år 8 månder, så vi måste vänta till December innan vi får remiss till IVF.
De börjar om när man flyttar till samma adress igen. 110927: Utredning klar.
120104: Står i kö för IVF. 120116: GRAVIDA helt själva! "Allt har sin tid..." Make a pregnancy ticker
Re: Folkbokförda 2 år på samma adress?!Jaha va tråkigt...
Då e de bara att hålla käpa glöden uppe o hoppas på att de tar sej ändå! April -11 PCO konstaterat
Re: Folkbokförda 2 år på samma adress?!Hur är det om man har gift sig men inte varit folkbokförda på samma adress i två år? Någon som vet?
Re: Folkbokförda 2 år på samma adress?!Vi fick också vänta fast att vi bott ihop längre. Men min pojkvän skrev inte över sig på samma adress förrän han fått sin lägenhet såld. Synd att man inte visste det då. :-/
Vet inte hur reglerna är om man är gift. Borde ju vara annorlunda då kanske... ring och hör. Blogg - http://minbebis.com/blogg/libra/
Bildbevis - http://www.minbebis.com/bilddagbok/Libra Efter 2 år, 7 månader och vårt första IVF fick vi äntligen ett plus ![]() ![]()
Re: Folkbokförda 2 år på samma adress?!Okej jag kan förstå att de finns vissa "regler" dom måste hålla sej till. Jag menar de e ju inte direkt gratis med ett ivf. Men jag menar om man nu har försökt så länge, 2 år är vi inne på. Men adresserna ska ställa till de då blir man bara så arg! de måste ju finnas andra viktigare saker att gå efter, tycker jag!
*GRRRR* (Fast har vatt hos gyn idag och har iaf ett ägg som e 18 cm, efter trippelkur pergotime. Så lite hopp finns de iaf ) April -11 PCO konstaterat
7 inlägg • Sida 1 av 1
|