-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Fosterrörelser
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: FosterrörelserJag började känna som små "nervryckningar" i vecka 16-17.
Nu i vecka 23 ser man verkligen på magen hur det buffar där inne ibland. Riktigt mysigt!
Re: FosterrörelserDet jag kände redan i vecka 11 var min lilla dotter. Och hon sparkas lika mycket utanför magen som inuti
Re: FosterrörelserBåde jag och min sambo kände sparkar i vecka 19 och dom var väldigt tydliga redan från början. Han sparkar hårdare nu men än så länge ska man inte klaga
Lycklig mamma till Leksis född 130903 ❤
Re: FosterrörelserIntressant tråd. Väntar och längtar. 15+6 idag.
Blogg - http://minbebis.com/blogg/libra/
Bekräftat MA 30/5-13 i vecka 9+6 IVF3 = 5 april 2013 = Gravid IVF2 = Ev tidigt missfall Födde en ängladotter 10/7-12 Bekräftat dött foster 6/7-12 i vecka 21+3 IVF1 lyckades, fick plus 3/3-12 Försökt sen augusti 2009 ![]() ![]()
Re: FosterrörelserKommer inte riktigt ihåg när jag kände rörelser första gången men det var tidigt denna gången! Ca v. 15 tror jag... Nu är det jättetydligt och ibland tror jag nästan att det ska synas utanpå men det gör det inte ännu!!
Re: FosterrörelserHej jag börja känna i vecka 22-23 att bebis sparka som tusan på morgen eller kvällen när man ska gå och sova
Re: FosterrörelserMed sonen så började jag att känna i vecka 16 och den här gången så har jag kännt lite smått från vecka 12 och nu vecka 15 så har det blivit mer tydligare, har lyckats känna den med handen två gånger tillomed
Re: FosterrörelserFörsta gången jag kännde var jag i v 20 och då kunde man även se det utanpå. Min man kunde känna och se sparkar några dagar efter det. Sedan har det flytit på ordentligt. Är i v 24 nu och bebisen sparkar vid flera tillfällen om dagen och det syns tydligt utanpå, så har det i princip varit sedan jag kände första gången =)
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|