-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Frågor om träningsvanor
14 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Frågor om träningsvanorHej,
Jag skulle behöva Er hjälp. Kan ni svara på nedan frågor (en liten miniundersökning=) Ju fler som svarar desto bättre Vilken vecka är du i? Tränar du? Om ja, hur ofta? Upplever du att det finns bra träningskläder för gravida? Skulle du vara intresserad av att köpa träningskläder specialgjorda för gravida? Ni kan svara kortfattat ex: v28, ja, 3 ggr/vecka, nja, ja Tack snälla!!
Re: Frågor om träningsvanorHej! Kul undersökning =)
v.32, ja, ca 4ggr/vecka (+ promenader), nej, ja framförallt byxor!
Re: Frågor om träningsvanorTack för svartet
Re: Frågor om träningsvanorv 32, nej-sjukskriven och går bara kortare dagliga promenader i tomtesteg, inte provat, sålänge jag gymmade kände jag att jag kunde använda karlns t-shirtar- men byxor hade varit en hit! (fanns det kanske finns
Re: Frågor om träningsvanorv22,
nja, bara promenader numera så ofta det går+motionsimning ca 1gng/vecka (och i april börjar jag på vattengympa för gravida), har inte sett träningskläder för gravida... (men jag har inte letat) ja, jag skulle vilja ha bra badkläder som växer i samma takt som jag
Re: Frågor om träningsvanorÄr i v.19, Ja, 4 ggr/v förutom promenader, nej, ja!
Är du sugen på att starta något?
Re: Frågor om träningsvanorJag behöver mer svar
Kom igen tjejer, det vore toppen om fler ville svara Vilken vecka är du i? Tränar du? Om ja, hur ofta? Upplever du att det finns bra träningskläder för gravida? Skulle du vara intresserad av att köpa träningskläder specialgjorda för gravida? Jag lägger till ytterligare en fråga. Vad skulle du vara beredd att betala för specialgjorda träningskläder för gravida?
Re: Frågor om träningsvanorv.10
3-5 ggr i veckan Nu har ju inte jag fått ngn "bula" ännu, men jag har börjat kolla på kläder som man kan ha om några månader och utbudet är rätt dåligt måste jag säga! Jag är absolut intresserad och skulle kunna tänka mig att lägga en 400 kr för linne, 600 kr för byxor. Svårt att sätta en gräns, men är dem bekväma och snygga är jag inte blyg att betala lite extra
14 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|