-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
frossa och olustkänsla
5 inlägg • Sida 1 av 1
frossa och olustkänslaJag har de senaste dagarna haft frossa på kvällen och en olustkänsla på dagen.. jag blir helt plötsligt "konstig" och mår lite illa. Igår var jag helt enkelt tvungen att gå och lägga mig och sova för jag kände att gör jag inte det så blir jag sjuk.. Jag har lite mensvärk när jag ligger och jag har haft ilningar i båda äggstockar i förra veckan (jag har endo:(), dock mest i den högra där jag hade ÄL denna cykeln. Är det någon som känner igen sig och som varit gravid? Jag har nämligen lagt bebbeplanerna lite på is men tänk om det hänt ngt nu?? jag har BIM 25... vad tror ni?
Kram
Re: frossa och olustkänslaDet är lite tråkigt att över 100 har läst inlägget men ingen har velat skriva ens en liten rad. Detta var iaf sista gången jag loggade in på den här sidan, här får man ju inte mycket stöd ändå.
hepp!
Re: frossa och olustkänslaHejsan, ville bara säga först =) att jag tillexempel många gånger bara går in på sidan utan att logga in och bara läser olika foruminlägg.. Oftast orkar jag inte logga in även om det finns någonting jag skulle vilja svara på hehe, så många visningar kan också vara av 'gäster'.
Sedan så har jag aldrig upplevt det du gjort så vet inte faktiskt.. Men vet att det går att få extrema gravsymptom så fort man är gravid ^^ Jag brukar aldrig hoppas på någonting förrän jag gjort gravidtest (bara för att inte bli besviken).. Hoppas allt går bra <3
Re: frossa och olustkänslaVa tråkigt att ingen svarat, men jag har tyvärr inga råd att ge heller. Men jag lider med dig, jag vet hur jobbigt det kan vara när man mår dåligt/konstigt och inte vet varför. Hoppas du mår bättre nu!
Re: frossa och olustkänslaIllamående är ju ett gravid symptom så varför inte göra ett test!
5 inlägg • Sida 1 av 1
|