-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Fruktansvärt sötsug, är krom dåligt vid graviditet?
3 inlägg • Sida 1 av 1
Fruktansvärt sötsug, är krom dåligt vid graviditet?Jepp precis som rubriken lyder så har ja frågan om kromtabletter är dåligt för kroppen nu när man är gravid?
Jag tycker ja är sugen på saker konstant... spelar ingen rol om ja försöker äta el inte så ja håller sockernivån i kroppen stabil... har alltid brukat äta krom förr när jag blivit extra sugen på saker i perioder. men nu denna gång har ja ej vågat då ja inte vet hur gynnsamt de är för barnet. kan ju inte tro egentligen att de skulle vara ngt farligt då de är naturpreparat o sånt man själv har i kroppen el kan inta i mat. ngn som vet?
Re: Fruktansvärt sötsug, är krom dåligt vid graviditet?va försiktig med naturprodukter vid graviditet...det rådet fick jag av min bm...
Re: Fruktansvärt sötsug, är krom dåligt vid graviditet?oki doki. ja har inte vågat köra på med de... dock är där ju krom i de tillskottstabletter ja tar för gravida o ammande från apoteket men de är nog i völdigt liten mängd. ja får bara så vänligt försöka hålla mig ifrån de söta ändå haha =)
3 inlägg • Sida 1 av 1
|