-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Fruktansvärt sug efter oxkött osv innan BIM! Någon mer?
4 inlägg • Sida 1 av 1
Fruktansvärt sug efter oxkött osv innan BIM! Någon mer?Jag har bim på lördag, alltså om 5 dagar, detta är första gången vi försöker och vi har verkligen legat i för att det ska gå an! =)
Jag har fått ett sånt sug efter kött, inte griskött, det vill jag absolut INTE ha, det enda som är bra nog är oxkött! Jag är även fruktansvärt sugen på gorgonzolasås! Har ätit fondue på restaurang 2 ggr på 4 dagar, jag äter fruktansvärt mycket mer än jag brukar göra! Idag är jag sugen på fondue igen medans min sambo håller på att kräkas bara han hör det! Jag har även ett väldigt sug efter grönsaker, det är helt plötsligt ett krav till maten, vilket vi typ aldrig haft förr! Hungrig är jag också hela tiden... Dock har jag inte bim förrän på lördag denna veckan, har även hel del andra symptom så som väldiga problem när det är nr 2 på toa, kämpar som en galning! Dessutom tröttheten och en liten olust känsla och samtidigt som jag har en väldigt ökad lust till biobesök och restaurangbesök osv. Känner ingenting i brösten, kanske aningen svullna precis som magen! Hungrig konstant! Vill inte tro för mycket, det är ju trots allt första försöket och det verkar som dom flesta får försöka ett par gånger innan det händer något! Någon som känner igen symptom eller som kan dela med sig utav symptom som ni haft innan bim!?
Re: Fruktansvärt sug efter oxkött osv innan BIM! Någon mer?Vänta till bim och kissa på en sticka. Ingen idé att spekulera i förtid. När det handlar om gravsymptom så gäller - Den som söker finner....
Lycka till!
Re: Fruktansvärt sug efter oxkött osv innan BIM! Någon mer?Tack för ditt svar!
Man vill så gärna hitta något som tyder på att det lyckats, har tusen småsaker som jag tror är symptom men som jag ändå kanske känner mig väldigt skeptisk till men just det suget efter kött (nötkött) är speciellt eftersom jag inte är så stor i maten eller har speciellt matsug annars, kött är inget som jag superdiggar normalt sätt, klyftpotatisen och såsen är godare än köttet Vi får helt enkelt se, har beställt ett rfsu testa tidigt som dimper ner i brevlådan imorgon, sparar morgonurinen och testar såfort det kommit, det är ändå 4 dagar till bim imorgon, det borde ju funka!
Re: Fruktansvärt sug efter oxkött osv innan BIM! Någon mer?Precis, du vill så gärna att du letar symptom. Och då hittar du. Väntan på bim är för jävla lång. Men ju mer du letar och finner symptom desto mer besviken blir du om/när mensen kommer. Det tar i genomsnitt 7 mån att bli gravid... Vissa lyckas på första,men 10% tar mer än ett år...
4 inlägg • Sida 1 av 1
|