-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Frustrerad...
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Frustrerad...Ja, h*n kommer ju när h*n känner sig redo. Idag fick jag en slemigblödning så jag hoppas att det är lite nämre nu
Re: Frustrerad...Jag är ledsen att göra dig besviken i min första graviditet höll jag på med förvärkar bli stoppad osv från v 26 till 38+2 när lillan tittade ut kan lova att 12 veckor med förväkar och stoppande och sängläge etc det är inte kul va glad att du snart är i mål. du kommer ju inte gå mer än max 4 veckor till i alla fall och jag var öppen 3 cm sista två månaderna så 1½ är ingenting :/
Ledsen att krossa alla dina förväntningar men det är saningen,
Re: Frustrerad...Kajo_ även jag var sjukskriven med värkar i många veckor före min första förlossning, minns inte hur länge, men jag var iaf öppen i förtid! Vattnet gick till slut, men förlossningen kom aldrig igång, kämpade med värkstimulerande dropp i 2 dygn sen föddes min lilla tjej
Med andra barnet gick slemproppen en fredagmorgon, som en genomskinlig, lite rosa och lite blodig slemmig grej! Stack och shoppade och då drog värkarna igång! Min kille är sen född på lördagsmorgonen! Hoppas allt kommer igång snart! Lycka till!
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|