Hej!
jag var fem fulla månader nu (precis gått in i sjätte) när vi var på teneriffa en vecka! Det funkade bra förutom att hotellsängarna var stenhårda

så jag sov inte så bra, men det gick toppen. Jag fick i mig nåt som jag inte tålde, men kroppen tar ju hand om det också.

kanske kan vara bra att ta med sig lite immodium eller nåt annat bra magmedel som man kan käka om man är gravid (jag fick värsta diarrén...) Så nu har jag varit hemma en vecka men mår jättebra så det var bara nåt där nere. Flygresan gick också bra, men jag rekommenderar att upp och gå och kissa ofta... när jag tänkte att jag skulle kissa så skulle vi gå ner för landning så de stängde toaletterna men jag tänkte att äsch, det är ju inte långt kvar tills vi kommer till flygplatsen så då kan jag ju kissa där, bara det att vi stod ju vid gaten i en halvtimme för att vänta på assistans

så då var det inte lika roligt längre, men det gick bra det med. lite mer kissinödig än vanligt bara

har man lite problem med att man vätskar på sig i benen så är nog stödstrumpor bra att ha under flygningen. Jag hade inte det och det gick bra ändå, men jag såg och kände att jag svullnade lite. Men lite massage under flygningen gjorde gott (och promenaderna i mittgången då

)nu var inte min flygning jättelång (ca 5 h lite drygt) så det funkar ju bra. ska man längre bort (till thailand tex) så hade det nog nästan varit ett måste med stödstrumpor... det är ju lite knöligt att sitta i de där flygplanen också

Hoppas du får lite idéer om hur du kan göra

lycka till med nr 3!! låter spännande

(här är det nr 1 som bakas

)