-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
fundering..
27 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Emma26>> blir väldigt peppad när du skriver med en sådan inlevelse. du får det att låta så bra. ska tänka på det du skrev när jag tänker (för) mycket. när det gäller min ÄL så vet jag att jag har det eftersom att jag testat mig (massor) för att se så jag har rätt. nä men saken är den att jag får fruktansvärt ont i min rygg när det är dax, nästan som mensvärk. men jag tror att jag har missat de mest fruktsamma dagarna. visste faktiskt inte att dem mest fruktsamma dagarna var 2-3 dagar före och 24 timmar efter. kanske därför inget har hänt?
men tack för ditt pepptalk.. kan behövas ibland:)
evelina>> haha! Ja, då får man väl bocka och buga då?! Kändes mer som att man bankade folk i huvudet med en sko!
Jag antar att det är en fördel med att prata såhär - tvilar ju på att någon kommer och bankar på min dörr och slår mig på käften bara för att jag skriver det jag skriver...
nä det tyckte jag absolut inte att du gjorde. tyckte att det bra info, sen finns det säkert en och annan som tar illa upp men inte jag. tycker det är bra att hålla sig uppdaterad, man ska ju ha rätt fakta!
tycker att det är så trevligt att andra hjälper och förstår.
27 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|