-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
fundersam, gravid eller sen mens?
2 inlägg • Sida 1 av 1
fundersam, gravid eller sen mens?Jag tog ut min kopparspiral den 13 april och hade troligt vis äl i samband med de. vet de eftersom jag alltid är extra sugen just då haha.
Iaf jag och gubben var barn fria en kväll och morgon då så då vart de lite mer mys än vanligt. Nu har de gått 33 dagar sen jag hade mens sist. Har haft en oregelbunden mens ända sen jag fick tillbaks den efter jag fött våran dotter. Den kan ha legat mellan 26 till 34 dagar. Trodde jag skulle få mens den 27 april men än ingen syn av den. Köpte ett test och testade i går men då var de negativt. Känner absolut inga symtomer förutom att jag är väldigt trött. Har även känt lite brännande känsla i brösten, den där känslan man får när mjölken rinner till undertiden man ammar. Nu undrar jag om de är värt att köpa ett till test? Tror jag väntar till efter helgen har den inte kommit då så testar jag igen, Om jag nu skulle vara gravid är de någon som vet om de är farligt att man precis tagit ut spiralen och blivit gravid direkt efter? Kan de bli skador på barnet?
Re: fundersam, gravid eller sen mens?Fick iaf min mens idag. 35 dagar sen sist så de är nog bara cykeln som är lite svajig. Skönt att den kom en gång i mellan och hoppas nu att de blir en lite bebis som fastnar nästa månad i stället.
2 inlägg • Sida 1 av 1
|