-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Fundersam... någon med svar? så fort som möjligt.
9 inlägg • Sida 1 av 1
Fundersam... någon med svar? så fort som möjligt.Hej alla fina!
Jag har en kanske lite underlig fundering (äckelvarning). Here we go. I går upptäckte jag av en slump att jag har om än väldigt ljust ljust ljust rosa flytningar. Syns inte på pappret när jag torkar mig men när jag av någon underlig oförklarlig anledning tittade ner i mina trosor såg det rosa aktigt ut. Jag är i vecka 24 går in i vecka 25 i morgon (eller är det idag?hmm...) mår bra bortsett från en fruktansvärd förkylning och bebisen sparkar på som vanligt.. Bör jag oroa mig?? Tack på förhand för svar!
Re: Fundersam... någon med svar? så fort som möjligt.Hej!
Jag vet faktiskt inte, har inte varit med om liknande själv, men säkrast är väl att ringa till barnmorskan eller något och fråga om du är orolig! Jag hoppas det inte är någonting, men för att svara med min personliga åsikt så tror jag inte det är något speciellt.
Re: Fundersam... någon med svar? så fort som möjligt.Hej tack för så snabbt svar Sabbiz!
Då är frågan.. vart ringer man för att fråga när det är lördag eller söndag?
Re: Fundersam... någon med svar? så fort som möjligt.Skulle tippa på Gynakuten eller förlossningen.
Re: Fundersam... någon med svar? så fort som möjligt.du kan ju ringa sjukvårdsupplysningen!
Re: Fundersam... någon med svar? så fort som möjligt.Precis
Re: Fundersam... någon med svar? så fort som möjligt.sjukvårdsupplysningen it is then!
tackar för alla svar!
Re: Fundersam... någon med svar? så fort som möjligt.Hej igen, har nu pratat med sjukvårdrådgivningen och blivit tillsagd att åka till akuten i morgon (eftersom inget annat har öppet i våran underbara lilla stad) för att ta ett urinprov. Anledning:eventuell urinvägsinfektion. Detta är det tydligen extra viktigt att behandla när man är gravid.
kramar
Re: Fundersam... någon med svar? så fort som möjligt.okej, men va skönt att du fick hjälp direkt ! Då är det bara in och testa, får hoppas allt står bra till med lill*n i magen då!
9 inlägg • Sida 1 av 1
|