-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gaah jag blir tokig!!!!Gaah jag blir tokig!!!!Ja som sagt, jag blir tokig av den här väntan!! Och att låtsas som att man inte hoppas fast man ändå gör de!!!! Idag är jag på bim-2 grav test neg.... Jag får illamående attacker, molvärk i magen.. Tröött som satan, sugen på massa saker! Jag försöker intala mig själv att jag inte är gravid.. Men samtidigt vill jag ju de så mkt :/ försöker hålla ut till iaf söndag innan ja testar nästa gång bim+1 om
Inte den förgrymmade tanten hinner komma... När jag har mensvärk så brukar de hjälpa med vetekudde men nu gör den ingen nytta alls.. Fundersam
Re: Gaah jag blir tokig!!!!usch, förstår precis hur du känner! väntan är plågsam! man kan inte sluta tänka på det! jag väntar också.. 4 dagar till jag ska ha mens. får jag mensen så ska jag testa med apiforce bidrottninggelé coh se om det funkar
LYCKA TILL!
Re: Gaah jag blir tokig!!!!Ja visst svårt och jätte jobbigt :/ men men... Har börjat få lite ljusrosa flytningar nu, samt "mensvärk".. Så är säkert tant röd... Samtidigt som jag känner mig så annurlunda.. Min mage är uppblåst, gasig, och illamående... Men men de ger sig... Kom på att jag får vänta tills på tis innan ja kan testa mig.. För jag besöker släkten och glömde mina test hemma :/ vad gör den gelén? Ja LYCKA TILL du med
Re: Gaah jag blir tokig!!!!ÅH HÅLLER TUMMARNA FÖR ER=)
![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
Re: Gaah jag blir tokig!!!!Lycka till tjejer...
Jag sitter i samma sits =/ ... har haft alla dom där symtomen också men intalar mig själv hela tiden att jag inte är det men i själva verket hoppas jag som in i ..... har BIm på måndag, gjorde gravtest idag - visade det... men ger mig inte
Re: Gaah jag blir tokig!!!!Trööööött att vi har samma problem :/ vad bra de skulle vart om vi inte hade problem alls! Jag har tillbringat min vecka med att gosa med två små underbara bebisar som bara är två veckor!!!! Och jag vill verklige. Ha en egen!! Blev inget för min del heller denna månaden! Hade tanten på besök i helgen
Re: Gaah jag blir tokig!!!!bidrottningsgelén har tydligen hjälpt många! den gör "hinnorna" på äggstockarna tjockare så att ägget lättare fassnar.. har dock inte fått testa än då man ska testa första mensdagen och min mens är 9 dagar sen nu.. gravtesten säger negativt :/ tröttsamt!!
plussade du?!
Re: Gaah jag blir tokig!!!!åååh.. suck josephiiine att det inte blev nåt men nästa gång så.. när har du bim eller äl nu i augusti? jag hade äl i söndags enligt cb fick glad gubbe så nu väntar jag med spänning ..13dgr till tant röd kommer på besök men hoppas hon inte gör det..
idag är det 4 dgr sen äl men borde ju inte känna nåt än.. har dock haft ilningari brösten hela dagen och imorse stack det till ashårt på vänster sida plus att jag haft sjukt ont i nedre delen av ryggen nu på kvällen..plus att träninge nidag fick jättedåligt.. men det är för tidgt för att känna nåt så... inbillar mig bara föra tt man vill det så gärna.. detta är försök två bara men ni vet ju hur vi tjejer är.. nojiga.. känner samma som du josephiiine tänk om man inte kan få barn??? vet att jag haft äl alalfall för cb visade glad gubbe o tempen e högre än normalt o då visar det väl att ägget släppt eller har jag fått allt om bakfoten? Lycka till nu..josefphiiine vilken ggn blir detta för er? ska iväg o fiska kräftor i helgen så får man annat att tänka på..skönt.. ![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
Re: Gaah jag blir tokig!!!!Jaa eller hur!! Jag har beräknad ÄL 13/8 så idag
Jag har smygstartat testandet lite ^^ så för mig är det väl test nr 4 nu, och min sambo är de test nr 0!! han vill inte öppna verkstaden fören i september av ngn anledning! men men, det är verkligen två som måste göra en bebis!!! förra månaden kom han på magen du kan ju gissa att jag blev förbannad?? haha precis när jag hade äl och allt! men men.... vilken ggn blir det för er? åh kräftor vad gott, du får käka några åt mig med Lycka till du också!
Re: Gaah jag blir tokig!!!!josephiiine.. detta blir gång nummer 2. har bim om 11dagar (24augusti) så jag hoppas verklgen.. hade äl förra helgen och i torsdag/fredags på natten där fick jag en blödning som sagt.. efter det har jag inte känt nåt så vi får se.. toktestade o läste om allt o inget förra måanden som var den första så jaghar bestämt mig att inte göra det denna månaden för man blir galen;)
får hålla tummarna för varanra o tala om hur det går;) ikväll blir det kräftskiva. mums ska äta några åt dig med hihi ![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
|