-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
går så segt suck/=
4 inlägg • Sida 1 av 1
går så segt suck/=hej inne på mitt första ivf gjorde äggplock den 3 feb å gjorde återförandet den 8 feb kunde testa tidigast den 21 sa dom uschs lång vetan nån som kan man testa lite tidigare el är det lika bra försöka hålla ut tack på förhand
Re: går så segt suck/=Hej Lizzy-81!
Jag är i samma sits som dig, i väntans tider. Jag blev inseminerad den 31/1 och har testdatum den 17/2. Jag planerar att testa på söndag, brukar ha en menscykel på 31 dagar så jag har förväntad mens i helgen. Det står på testet att man kan testa 4 dagar innan förväntad mens, så jag tänkte testa 4 dagar innan testdatum. Annars är det ju inte värre än att man får göra ett test till.
Re: går så segt suck/=Hej!
Jag med väntar!!! Satte in för andra gången i måndags 7/1. Så ska testa den 21/1. Jobbigt att vänta, försöker tänka positivt
Re: går så segt suck/=Lycka till, tänk posetivt
Jag precis gjort ett posetivt fet! Är nu i vecka 5+4. Men igår började jag få lite bruna flytningar och idag har det kommit lite blod. Gjorde ett posetivt test imosre imorse som visade Gravid vecka 2-3. så det har ju gått frammåt iaf. Är så orolig att detta ska bli missfall!
4 inlägg • Sida 1 av 1
|