-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gått upp alldels för mycket i vikt!!hjälp!
3 inlägg • Sida 1 av 1
Gått upp alldels för mycket i vikt!!hjälp!Är orolig för min vikt! har gått från 63kg till 73,5kg och jag är i v.21 med mitt andra barn. Första gången gick jag upp från 60 till 79 och snart är jag ju där och jag har halva tiden kvar!!
Skulle mer n gärna gå promenader om jag inte hade problem med att gå,förmodligen foglossning.Kan gå kanske 5-10 min sen blir man soffliggande hela dagen i princip. Är helt sjukt sugen på allt sött och bara äter,inte konstigt att man går upp..någon som har tips?? Kan man motionera utan att röra benen?;o)
Re: Gått upp alldels för mycket i vikt!!hjälp!Jag vägde 66 kg i vecka 10...sen gick jag sakta upp sen sa det pang i typ vecka 25..vägde 83 kg på förlossningsdagen....yey...men det var mest vatten, inte bara, men mycket vatten. jag stannade sen efter 1 mån på 73 kg.. så 7 kg lade jag på mig allt som allt.
såå... gilla läget. du kan inte göra nått åt det i alla fall. inte äta massa "skräp" förståss men som du säger, inte så lätt när man vill äta allt.
Re: Gått upp alldels för mycket i vikt!!hjälp!vattengympa säger de ska vara bra, även lättare simmning.
3 inlägg • Sida 1 av 1
|