-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
GBG Sommarbebis 2011GBG Sommarbebis 2011Hej!
Jag vet att det finns några mammor som är från Göteborg eller med omnejd som ska ha i juni/juli - förhoppningsvis hittar ni hit, men det kanske finns fler i sommarmånaderna? Vore roligt att följas åt, diskutera MVC, vilken förlossning vi väljer osv osv osv osv...
Re: GBG Sommarbebis 2011Hej! Här finns en till som ska bli mamma i sommar. Var på RUL idag och blev bara flyttade 1 dag, så skönt och så fantastiskt att se den lilla. När är du beräknad? Vi fick BF 7 Augusti! Är det första barnet för dig?
Re: GBG Sommarbebis 2011Hej!! Vad roligt att nån mer ville titta hit
Jag är beräknad till 13 juli så det känns som att den kan titta ut nästan när som helst i juli helt enkelt UL är ju helt underbart Det är mitt första! Och för dig? Ditt första också?
Re: GBG Sommarbebis 2011Jag känner mig nog nästan gladare nu när vi varit på ett ultraljud och allt såg bra ut än vad jag gjorde när jag testade positivt
Deras policy är väl att inte säga det men vi fick veta och det är en liten pojke. Det är vårt första barn också!
Re: GBG Sommarbebis 2011Hej hej! Här är en till som ska få en sommarbebis
Re: GBG Sommarbebis 2011Jag kan förstå känslan! Vi har ju iofs haft två tidiga missfall tidigare så jag var ju lite orolig när man precis hade plussat, men den oron släppte totalt efter ultraljudet faktiskt. Så gött
Vad kul att ni fick veta. Vi frågade inte alls eftersom vi hade kommit överens om att inte ta reda på det, men i bilen därifrån så var vi så grymt nyfikna båda två Är du ur-göteborgare eller inflyttad? Själv är jag smålänning men har bott i stan sen jag började plugga 2002 och fastnat här
Re: GBG Sommarbebis 2011Hej EmP!
Vad kul med en till!! Ja, jag har letat och hållt utkik på om det skulle startas nån. Har sett en om vårmammor... så jag tog mig friheten, hehe
Re: GBG Sommarbebis 2011
Jag var helt säker på en tjej så känns rätt bra att veta så jag slipper bli chockad på förlossningen Jag är skåning och kärleken fick mig att flytta för 1,5 år sedan. Trivs kanon i Göteborg med både staden och jobbet men kan känna viss hemlängtan nu när man ska bila familj. Efterså många år e Göteborg så känner du väl kanske att Göteborg verkligen är "hem"?
Re: GBG Sommarbebis 2011Sommarbebisar!
Underbart Jag ska också ha, BF 20 augusti men ska på UL 23/3 så får se här med om det .. Hur mår ni andra blivande mammor/redan mammor? Har ni vart sjukskrivna nått? Isåfall, va gör ni om dagarna?! Jag har vart sjukskriven sen i julas... Även om man inte mår bra så har jag myror i kroppen!!
Re: GBG Sommarbebis 2011Grattis till er Göteborgstöser! Var nyfiken på tråden då jag själv bor i Mölndal. Är inte gravid utan har en liten 3 månaders som ser till att hålla mig fullt upptagen. Som sagt, ett stort grattis till era plus!
|