-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ge mig hopp..
10 inlägg • Sida 1 av 1
Ge mig hopp..Usch.. är på ett vedervärdigt humör och känner mig så uppgiven. Vill mer än ngt annat bli gravid igen, efter Ma i Feb. Äntligen känner jag mig redo och haer sakta men säkert börjat komma tillbaka till verkligen, och då blir jag inte gravid. Har alltid haft stenkoll på ÄL, men sedan mitt Ma vet jag inte om jag vågar lita på min kropp längre. Mensen kommer exakt på dagen, men kan ÄL ha rubbats? Funderar starkt på ägglossningstest. Ngn med erfarenhet?
MA 10/2 2010 (V11)
älskade Lova född 110127
Re: Ge mig hopp..Ägglossningstesterna har funkat bra för oss! Vi försökte utan i ett halvt år utan resultat. Sedan blev jag gravid efter att ha tagit ägglossningstest någon månad. Blev dock MA i januari. Tog sedan ägglossningstest igen för att se när den kom igång igen och blev då gravid på första försöket.
Lycka till!!
Re: Ge mig hopp..Aaa, får väl testa sådana om de inte har tagit sig denna månaden heller. Är i o för sig bara andra försöket efter Ma, men de känns som en evighet... Tack för svaret. = )
MA 10/2 2010 (V11)
älskade Lova född 110127
Re: Ge mig hopp..Tja!
Fick Ma i februari, gjorde en skrapning. Försöker också bli gravid igen, men än så länge utan resultat, uch vad uppgivet det känns. Mina tidigare grav har blivigt på 1a 2a försöket, men nu händer inte mkt.
Re: Ge mig hopp..Hej! Tack för ditt svar.. Jag är gravid igen, men fy så nervös jag är. Alla säger slappna av, men inte så lätt när man har ma i bagaget;(. Hur går de för dej? Provat ägglossningstest?
MA 10/2 2010 (V11)
älskade Lova född 110127
Re: Ge mig hopp..Dimma, kolla min ticker. Mer hopp än så kan jag inte ge
I vi som precis fått missfall-tråden finns fler med samma öde som jag. Det finns alltid hopp... Kramar!!!
Re: Ge mig hopp..Ja förhoppningsvid följer även jag Gotlands stig nu
Kram kram! ![]() ![]() ![]() MF V.8 13/11-09 MF V.5 31/12-09 Dotter född 2010 MF V.5 April -11 MF V.5 Augusti -11 http://www.varlilla.blogg.se
Re: Ge mig hopp..Gotland och jojomys: ni är verkligen två fantastiska exempel.. Kände ni ngn skillnad i början på denna grav mot de andra som slutade illa?? Jag känner efter allt vad jag kan.. Men den enda skillnaden är att jag är livrädd!!!
MA 10/2 2010 (V11)
älskade Lova född 110127
Re: Ge mig hopp..Ingen skillnad. Ingen oro heller. Hade den inställingen att varför va glad?det går åt h-e iaf. Och det funkade
Re: Ge mig hopp..HAha, ja jag har också lite av dej inställningen.. Fast ändå kan jag inte låta bli att känna en liten gnutta hopp..=) ...
MA 10/2 2010 (V11)
älskade Lova född 110127
10 inlägg • Sida 1 av 1
|