-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Glad gubbe 3 dgr i sträck med CB Digitalt.. ?
2 inlägg • Sida 1 av 1
Glad gubbe 3 dgr i sträck med CB Digitalt.. ?Ville mest höra vad folk vet om resultatet som skrivs ovan.
Fallet här ser ut som så, glad gubbe i onsdags morse halv8. Testade med sticka också, då teststrecket NÄSTAN lika starkt som kontrollstrecket men inte helt. Igår morse halv8, ingen gubbe (??!) men på stickan va de lika starka streck till skillnad fr dagen före. Testade igen på em med både CB Digitalt och teststicka, då fick ja en glad gubbe på CB och på stickan va de typ detsamma som morgonen. Idag, vid 10 först, så testade jag med CB Digital och fick en glad gubbe idag med (tredje dagen!?) och på stickan började teststrecket tunnas ur men va inte allt för svagt än. Tidigare har ja haft positivt utslag på CB Digitalt 2 dgr. Ja har alltid testat med morgonurinen men läst på flera ställen idag att man inte alltid får rätt svar direkt på morgonen o bör vänta till efter 10. Då ja fick glad gubbe i förrgår, men sen neg igår morse blev ja rätt besviken för ja trodde vi missat äl då de aldrig blev ngt mys i onsdags... Blev sen rätt förvirrad då ja senare på dagen igår fick positiva utslag på både stickan o cb. Ännu mer förvånad blev jag idag då de ännu visade glad gubbe.... dock va stickan svagare... Va säger ni?? Varit med om liknande el kan mer om detta än jag kanske? Hehe. Ja som trodde o tyckte att CB Digitalt va hur bra som helst o att de inte kunde bli fel... de är ju liksom ja el nej, Inget mellanting som de kan bli med stickor... Hm, när tror ni vi hade haft som störst chans... missade vi de genom att inte sexa till de i onsdags el kan vi hunit igår?=s haha Skruva fråga
Re: Glad gubbe 3 dgr i sträck med CB Digitalt.. ?hej
förra måanden hade jag positivt på ältestet 3 dagar i rad.. nu kör jag med monitor men blev besvike nför den dag jag fick max stegring fick jag även glad gubbe på testet.. enligt bruksansvisningarna ska man få max dagen efter med o det fic kjag men inte glad gubbe.. sambon var inte hemma ändå men men monitorn måste man ta testet mellan 6-12 på morgonen o då hade jag antagligen ftåt stegring dagen innan o så fick ajg det på morgonen men inte dagen efter det.. blev besviken.. cv kan man ju ta när som.. dyrt o köra både och liksom.. =( vet intre varför jagfick posiivt 3 dagar förra månaden.. 2 förstår man men tre undrar när ägget släpper då hade äl då för jag kollade med temp o det var högre nån dag efter.. ![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
2 inlägg • Sida 1 av 1
|